Wind. Live Mail spellingcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Nu dacht ik met Live Mail de nederlandse spellingcontrole te kunnen doen maar Nederlands staat niet bij de talen .:o En dat terwijl men zegt , dat in tegenstelling met Windows Mail , je wel de spelling kunt controleren met Live Mail .
Hoe nu krijg ik Nederlands erin ? Want aan Koreaans en Duits of Frans heb ik niets . Nu staat de spelling op Engels .
met dank voor hulp .

Nu dacht ik met Live Mail de nederlandse spellingcontrole te kunnen doen maar Nederlands staat niet bij de talen .:o En dat terwijl men zegt , dat in tegenstelling met Windows Mail , je wel de spelling kunt controleren met Live Mail .
Hoe nu krijg ik Nederlands erin ? Want aan Koreaans en Duits of Frans heb ik niets . Nu staat de spelling op Engels .
met dank voor hulp .

Laat ik dan eens een andere manier proberen .... er zijn toch wel mensen die ook Live mail gebruiken ? Hoe doen zij dat dan met de spellingcontrole ? Hebben zij dan wel Nederlands als taal geinstalleerd ? En indien ja , hoe kwamen ze daar aan ?
Misschien komen we zo verder .. :confused:

Helaas bestaat er geen Nederlandse spellingscontrole voor Windows Live Mail

Helaas bestaat er geen Nederlandse spellingscontrole voor Windows Live Mail
O , dat is dan wel jammer . Ik meende gelezen ( gehoord ) te hebben dat bij Windows Mail geen nederlandse spellningcontrole mogelijk was en wel bij Windows Live Mail dit juist wel zou kunnen .Bedankt voor reactie !

spellingcontrole

:thumb:
O , dat is dan wel jammer . Ik meende gelezen ( gehoord ) te hebben dat bij Windows Mail geen nederlandse spellningcontrole mogelijk was en wel bij Windows Live Mail dit juist wel zou kunnen .Bedankt voor reactie !

het is voor elkaar . ik heb de spelling controle nederlands er op . Klik in Google maar eens prf 0013 en dan komt het er wel uit .
Dus ... probleem is opgelost en mijn vraag kan verwijderd worden .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan