Zweedse Torrent site down in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Tja, stichting Brein probeert wanhopig de muziek-industrie aan meer centjes te helpen.

Ze gaan volledig voorbij aan veranderde tijden:

Als ze gewoon een site fabrieken waar voor een redelijke vergoeding alle muziek/films te beluisteren/zien en te downloaden zijn is alles toch opgelost ?

Kijk naar het succes van iTunes.

Maar ze houden krampachtig vast aan de belachelijke winkelprijzen van CD's en DVD's, onder het mom van: "anders verdienen de artiesten niets".

Tja, hoewel het laatste Eagles-concert in het Gelredome €120,= kostte voor een redelijke plaats......
En dan moet ik ook nog een kapitaal betalen voor een Eagles-CD'tje, toeslag op een blanco CD...sorry, hoor.

Tim Kuik heeft niet in de gaten dat hij en z'n stichting constant achter de feiten aan blijven lopen, het verbod op P.B. in Nederland veranderd daar echt helemaal niets aan.

Phyrrus-overwinning wordt zoiets toch genoemd ?

Greetz,

Harry.
 
wat heeft stichting brein er aan als wij niet meer kunnen downloaden krijgen ze dan allemaal een lolly ofzo ?




grrz,eric
 
En toch is het erg jammer dat hij weg gaat we kunnen er nog even van genieten:) maar niet lang meer:(.
dus... downloaden maar!
Ik denk dat ik als TPB weg is met nieuwsgroepen ga beginnen... het downloaden is er bij mij nog lang niet uit al is het dan niet illegaal meer:D
Maar ik geloof wel dat er wel weer wat anders zal verschijnen misschien niet dit jaar of het jaar daarna maar er zal wel weer iets op komen dagen met downloaden.(hoop ik):)
En dan zal stichting Brein het hopenlijk niet tegenhouden...

PS: nieuwsgroepen is toch ongeveer hetzelfde als torrents?

marvin441: je kan er nog op omdat hij binnen ongeveer 10 dagen verwijderd word (dan gaat het pas in)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een mooi plaatje bij gemaakt: ( made by me )

[smallIMG]http://i26.tinypic.com/243lsvm.jpg[/smallIMG]
 
ik snap er eigenlijk niks meer van hoor nou zeggen ze dat hij weg gaat over ongeveer 10 dagen komt er later in de krant dat hij toch niet weggaat (dat heb ik er zoal van begrepen tenminste) Gaat hij nou weg of niet?
Of moet er nog onderzoek naar worden gedaan?
Natuurlijk vind ik het niet erg als het nog ietsje langer duurt voordat hij weggaat:D
 
Zolang het hoger beroep niet heeft gediend, verandert er helemaal niets.
 
Maar hangt er mede vanaf hoe lang de nieuwe eigenaren er over doen, om de site om te turnen in ene legale download-site...
 
zijn ze daar dan al mee bezig of moeten ze eerst die rechtzaak inzetten en als ze gaan beginnen denk ik niet dat we er meer op kunnen...
 
Maar het schijnt toch dat er een soort *dutch firewall* komt en hiermee bedoel ik te zeggen dat ze aan het proberen zijn alle ilegalen downloads te verwijderen en dus ook torrents.
Maar als dit gebeurt geloof ik toch niet dat ze dit voort eeuwig tegenhouden zal vast wel weer iets komen.
Maar ik heb gehoord van een soort nieuwsgroepen dat gratis is kan dit kloppen zoja is dit dan legaal?
Ik ken namenlijk iemand die dit heeft kan zijn dat ik hem verkeerd begrepen heb. (hoop het niet):D
 
Laatst bewerkt:

Pasja, ik heb jaren met torrents gedownload.:) Dat was gratis en onveilig. Nu komen de nieuwsgroepen, die zijn sneller veiliger maar ze kosten geld en ik heb echt geen zin om elke maand een vast bedrag over te maken terwijl ik soms maanden niet download. Het mij nog niet gelukt om een gratis WERKEndE nieuwsgroepserver te vinden. En ik denk dat de volgende stap van :evil:ZWEIN:evil: is dat ze nieuwsgroepen gaan uitschakelen. Dan gaan veel mensen er weer mee stoppen en de downloads worden minder goed, maar jij blijft je vaste bedrag betalen. Dus ik kan wel stoppen met downloaden denk ik.:(

Met vriendelijke groeten,

Jobbes
 
Pasja, ik heb jaren met torrents gedownload.:) Dat was gratis en onveilig. Nu komen de nieuwsgroepen, die zijn sneller veiliger maar ze kosten geld en ik heb echt geen zin om elke maand een vast bedrag over te maken terwijl ik soms maanden niet download. Het mij nog niet gelukt om een gratis WERKEndE nieuwsgroepserver te vinden. En ik denk dat de volgende stap van :evil:ZWEIN:evil: is dat ze nieuwsgroepen gaan uitschakelen. Dan gaan veel mensen er weer mee stoppen en de downloads worden minder goed, maar jij blijft je vaste bedrag betalen. Dus ik kan wel stoppen met downloaden denk ik.:(

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Welke internet provider heb je?
 
Ik heb internet + bellen van PLANET INTERNET (KPN)

En ik kan nog gewoon vrolijk op elke site komen!
Evenals thepiratebay of pietjebel :p


Wat is KPN toch heerlijk :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan