Zweedse Torrent site down in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb internet + bellen van PLANET INTERNET (KPN)

En ik kan nog gewoon vrolijk op elke site komen!
Evenals thepiratebay of pietjebel :p


Wat is KPN toch heerlijk :cool:

Hij is nog maar sinds gisteren/vandaag uit de lucht hoor!

Jobbes

PS heb je je browsergeschiedenis niet gewist, dan wordt die nog weergegeven (niet echt) terwijl hij uit de lucht is
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Demonoid heeft net zoveel !

Greetz,

Harry.
 
Hij is nog maar sinds gisteren/vandaag uit de lucht hoor!

Jobbes

PS heb je je browsergeschiedenis niet gewist, dan wordt die nog weergegeven (niet echt) terwijl hij uit de lucht is
Dat hoef je me echt niet te vertellen :confused:

Hij is nog gewoon LIVE te bekijken.

Hij heeft het bij mij altijd gedaan, de laatste paar dagen ook!

BTW: Ik heb firefox, die onthoud niet eens geschiedenis/cookies bla bla bla
So? :p
 
Dat hoef je me echt niet te vertellen :confused:

Hij is nog gewoon LIVE te bekijken.

Hij heeft het bij mij altijd gedaan, de laatste paar dagen ook!

BTW: Ik heb firefox, die onthoud niet eens geschiedenis/cookies bla bla bla
So? :p

bij mij doet-ie het ook nog in firefox. Maar als je echt alle geschiedenis wist dan doet-ie het niet meer. en als je hem in ie opent doet-ie het dan ook nog?

Jobbes
 
bij mij doet-ie het ook nog in firefox. Maar als je echt alle geschiedenis wist dan doet-ie het niet meer. en als je hem in ie opent doet-ie het dan ook nog?

Jobbes

Hoe bedenk je het allemaal......
 
bij mij doet-ie het ook nog in firefox. Maar als je echt alle geschiedenis wist dan doet-ie het niet meer. en als je hem in ie opent doet-ie het dan ook nog?

Jobbes

Ja ik heb zowel en firefoxx als in IE alles gewist en het werkt nog gewoon.

Ook op de PC van me oma geprobeerd, en die zit natuurlijk NOOIT op thepiratebay ze weet niet eens wat het is, en daar doet de site het ook nog gewoon hoor.
Die heeft BTW ook planet netzo als wij.
 
Alles doet het prima bij mij net nog wat filmpjes enzo gedownload van TPB ze zeggen op radio 538 dat hij een uurtje maar uit de lucht is geweest dus valt allemaal wel mee zolang hij er nog is vind ik het allemaal best!:D

gr. ad
 
Alles doet het prima bij mij net nog wat filmpjes enzo gedownload van TPB ze zeggen op radio 538 dat hij een uurtje maar uit de lucht is geweest dus valt allemaal wel mee zolang hij er nog is vind ik het allemaal best!:D

gr. ad
Precies :p

Lang leve thepiratebay :cool::d:d
 
Ik weet het niet krijgen jullie nog nieuwe torrents binnen?
Ik volg een tv programma dat in Amerika word uitgezonden het heet wwe.
Ik krijg nou geen nieuwe torrents meer binnen sinds 28 aug. er zou er ook een op 29 en 30 aug. moeten komen ik zie ook geen seeders en leechers meer het staat vanaf 08-24 12:51 deze tijd is het ongeveer gestopt.
Het zou fijn zijn als een van jullie even kijkt of jujllie nog wel torrents binnen krijgen ik heb op TPB zelf gehoord dat ik wel iets kan doen maar ik snap het niet helemaal en hij antwoord niet terug.
Dit is wat hij gezegd heeft dat zou moeten werken:
@patrol_man: TPB tracker is offline. Using DHT only doesn't register seeders/leechers. Start DL and check your torrent app and you'll find seeders.

Ik heb wel een account op TPB.
Ik kan niet zo goed engels ik kan het natuurlijk wel een beetje volgen maar met die afkortingen enzo erbij snap ik er niks van.:D

Alvast bedankt
 
@ Patrol,

Ik heb ook geen trackers over Torrentz vanuit TPB.
 
*knip*

Mod: Trackers vallen onder de voorwaarden en dus niet toegestaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het doek nu echt gevallen voor TPB? Sinds een dag of zo zijn ze 'uit de lucht'. Ga je speuren op het w w w dan lees je dat ze in Rusland hun nieuwe thuisbasis zouden hebben gevonden.
Alleen, tijdens het typen van dit bericht en de 24 uren eraan voorafgaande, was TPB al niet meer te benaderen...................
 
Gewoon online hoor.............. site staat er in alle glorie:D
 
Niets (meer) aan de hand.....
Is gewoon "in de lucht"...
(misschien oud DNS in cache?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan