Toetsenbord doet heeeel gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.Friendly

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Beste lezer,

Intro:
Mijn toetsenbord doet heel gek. Ik kreeg het probleem en vond dat het tijd was voor een nieuw toetsenbord. 5 jaar dezelfde gaat tenslotte ooit stuk. Dus ik koop doodleuk een vet toetsenbord met achtergrond licht, PRECIES HETZELFDE PROBLEEM!
(doei 18 euro, hallo leuk gaar macro extra kastje wat ik niet gebruik).

Ik heb heel het internet doorzocht en NEE landinstellingen, ctrl+shift, plaktoetsinstellingen etc werken NIET.

Probleem:
Als shift indruk en op ^ druk komen er automatisch twee, als ik op ` druk en shift komt er `~, bij ' = '" en er zijn vast meer gekke dingetje die ik allemaal kan opnoemen. Ik heb het al meer dan 2 maanden en zoek iemand die dit probleem ook heeft gehad.

Bedankt, iig voor het lezen

Mr.Friendly

Meeste kans toch wel degelijk bij Landinstellingen/toetsenbordinstellingen.
Je zegt dat je daar al naar gekeken hebt. Laat ons zien in een schermafdruk wat daar precies staat. Het gaat dan om toetsenbordinstellingen, zoals hieronder (XP).

We zien het wel.

Tijs.

attachment.php

Bijlagen

• toetsenbordinstellingen.JPG
    toetsenbordinstellingen.JPG
    49,5 KB · Weergaven: 34
En probeer ook eens ctrl en shift (beide rechts) tegelijk in te drukken.

En probeer ook eens ctrl en shift (beide rechts) tegelijk in te drukken.

@Lita: Ahum... dit was al vermeld als geprobeerd. Bovendien moet (tenzij ik me verschrikkelijk vergis) de linker Ctrl-Shift zijn.

Mijn voorstel is dat eerst de geïnstalleerde toetsenborden worden teruggemeld via een schermafdruk of foto door de starter van de discussiedraad.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan