Game PC 600-700 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan ook een x3 720 nemen. Deze is goedkoper en zal in games gelijkwaardig presteren.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...uct[63315]=1&product[43143]=1&product[5545]=1

Dan zou je nog ddr3 kunnen overwegen. Misschien op de lange termijn verstandig:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[35577]=1&product[199230]=1&product[198682]=1

Dan kan je er altijd nog een snellere processor en videokaart inzetten als de huidige te traag worden. Een soort van alternatief.

Ik snap dat de keuze moeilijk is. Sommige hebben 5 pagina's met berichten nodig voor ze een beslissing nemen.

Hmm als hij gelijkwaardig presteert heb ik er natuurlijk niks op tegen om iets minder te betalen.

DDR3 is denk ik wel een goed idee, mocht ik nog willen uitbreiden. Ik zit met jouw link + windows op 720 euro. Slechts 15 euro meer dan de pc van computergalaxy. Misschien toch een goed idee om dat te doen. Bovendien blijft deze samenstelling koeler, wat ook niet onbelangrijk is aangezien mijn huidige pc nog wel eens oververhit raakt (ivm warme temperaturen op de zolderkamer waar hij staat).

Je kan ook een x3 720 nemen. Deze is goedkoper en zal in games gelijkwaardig presteren.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...uct[63315]=1&product[43143]=1&product[5545]=1

Dan zou je nog ddr3 kunnen overwegen. Misschien op de lange termijn verstandig:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[35577]=1&product[199230]=1&product[198682]=1

Dan kan je er altijd nog een snellere processor en videokaart inzetten als de huidige te traag worden. Een soort van alternatief.

Ik snap dat de keuze moeilijk is. Sommige hebben 5 pagina's met berichten nodig voor ze een beslissing nemen.

Marsmannetje: zit daar nou wel een OS bij?
Sigurd: 't is wel een mooie pc op die OS na dan ;)

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Het OS kun je bij Azerty er gewoon los bij bestellen. Het betreft dan een windows vista 64 bit + upgrade naar windows 7 voor €111,-

Verder ziet hij er inderdaad leuk uit zo. Ik denk dat ik niet veel meer eruit krijg met mijn budget. Het enige waar ik nog over twijfel is die DDR3 of niet :) het scheelt maar 30-40 euro, dus ik denk dat ik het maar doe zodat ik mijn opties in de toekomst open houdt.

Kijk, ddr3 heeft nu geen voordeel, maar je hebt kans dat bij toekomstige processors ddr3 toch wel nodig is om de processor goed te kunnen benutten.

jobbes: ik had het besturingssysteem niet erbij gedaanl, omdat dit bij de eerder geplaatste systemen ook niet zat.

Ik ga toch voor ddr-3 denk ik, voor het geval ik wil upgraden in de toekomst. Bovendien kost het maar 20 euro extra.

Ik lees ook veel over koelpasta, wat is dat precies en is het belangrijk? :p heb er nog nooit van gehoord.

Sigurd,

koelpasta doe je tussen de processor en de koeler, maar daar hoef jij lekker niet mee te spelen want ik zag dat-ie door azerty in mekaar werd gezet ;)

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie
zit erbij. Dus hij wordt door hun in mekaar gezet en je hebt 1 jaar garantie!

MVG,

Jobbes

Ja, maar ik bedoelde dat daar maar 1 jaar garantie opzit en bij computergalaxy 2 jaar. :rolleyes: Maar ach, het zal niet veel uitmaken denk ik.

Ik ben eruit, heren :) Vanavond/morgen bestellen en dan maar wachten! Heel erg bedankt voor jullie hulp.

Ja, maar ik bedoelde dat daar maar 1 jaar garantie opzit en bij computergalaxy 2 jaar. :rolleyes: Maar ach, het zal niet veel uitmaken denk ik.

Ik ben eruit, heren :) Vanavond/morgen bestellen en dan maar wachten! Heel erg bedankt voor jullie hulp.

Bij computergalaxy heb je een 4890 ipv 4870 die is kwa prestaties een stuk beter en is 1024 mb ipv 512mb bij azerty, en je hebt een betere processor , de amd phenom 955 ipv 945 die is ook wat sneller 3.2 ghz ipv 3.0ghz

Succes met je keuze :)

Bij computergalaxy heb je een 4890 ipv 4870 die is kwa prestaties een stuk beter en is 1024 mb ipv 512mb bij azerty, en je hebt een betere processor , de amd phenom 955 ipv 945 die is ook wat sneller 3.2 ghz ipv 3.0ghz

Succes met je keuze :)
Lezen is iets wat je op de lagere school al leert... De pc waar jij het over hebt is 100 euro duurder en dus komt hij te duur uit incl Vista.

Inderdaad, dat werd me iets te duur. Toch bedankt dat je even meedacht :D

Ik draai nu een systeem met bijna dezelfde processor en videokaart op aanraden Marsmannetje en het draait perfect (tot nu toe, afkloppen :p)

Assassins Creed speelt met alles op maximaal als een zonnetje en de GPU wordt niet heter dan 68C! De CPU zit dan op zo'n 58C.
Alleen is de GPU tijdens gamen niet superstil maar dat merk je toch niet als je zit te gamen.

Klinkt goed :)

Ik heb hem twee uur geleden besteld dus ik hoop dat het bij mij ook goed draait :D Nu nog maar wachten tot het binnenkomt :rolleyes:

Klinkt goed :)

Ik heb hem twee uur geleden besteld dus ik hoop dat het bij mij ook goed draait :D Nu nog maar wachten tot het binnenkomt :rolleyes:

Veel plezier Sigurd :D Ik ben beniewd wat je er van vind!

Dus dit is een goeie game pc ?
Is zoek er zelf namelijk ook 1 van deze prijs.
Dus hier kan je gwn cod4/5/6 GTA 4 opdraaien?

Ja, ik heb hem vanmiddag pas besteld, maar je zou alle huidige spellen hier op moeten kunnen spelen. Als je een weekje of 2 de tijd hebt om te wachten zal ik uitgebreid verslag doen voor je ;)

Ja, ik heb hem vanmiddag pas besteld, maar je zou alle huidige spellen hier op moeten kunnen spelen. Als je een weekje of 2 de tijd hebt om te wachten zal ik uitgebreid verslag doen voor je ;)

Oke als je dat wilt doen , graag :)

Ik wil namelijk ook een eigen pc en het liefst zo snel mogelijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan