Welk merk printer kopen (i.v.m. kosten cartridges)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

knorretje84

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Ik ben op zoek naar eenvoudig en niet te duur all-in-one printertje, aangezien ik weinig print maar toch wel eens een printje of kopietje moet kunnen maken.
Nu wil ik mijn keuze een beetje af laten hangen van de cartridges die erin moeten. Want een printer waar 4 of 5 cartridges inmoeten in verschillende kleuren, lijkt me niet handig als je erg weinig print.
Cartridges drogen na verloop van tijd ook uit (toch?) en als ik ze dan moet vervangen mag het geen kapitalen kosten.

Dus... voor welk merk printer kan ik het beste gaan?

Brother DCP-165C verkoop ik erg veel op het werk.
- All-In-One printer
- Cardreader ingebouwd
- Camera direct aan te sluiten op usb
- 4 cartridges (bij aankoop al aanwezig)
- Cartridges kosten niet meer als €10,- per stuk
- Top service
--- Telefonisch geen stom keuze menu, direct iemand aan de lijn die de nederlandse taal goed beheerst.
--- Bij defecten, gewoon opsturen naar het kantoor hier in Nederland en snel een gerepareerd apparaat terug.

Kost bij mij op het werk €69,-

http://www.brother.nl/g3.cfm/s_page/63170/s_level/40220/s_product/DCP165C

Laatst bewerkt:
Roy, dankjewel.

Misschien een domme vraag :o maar je zegt dat er 4 cartridges in gaan, moeten er dan altijd 4 in zitten of kun je ook alleen een zwarte cartridge erin hebben?

Ik ben op zoek naar eenvoudig en niet te duur all-in-one printertje, aangezien ik weinig print maar toch wel eens een printje of kopietje moet kunnen maken.
Nu wil ik mijn keuze een beetje af laten hangen van de cartridges die erin moeten. Want een printer waar 4 of 5 cartridges inmoeten in verschillende kleuren, lijkt me niet handig als je erg weinig print.
Cartridges drogen na verloop van tijd ook uit (toch?) en als ik ze dan moet vervangen mag het geen kapitalen kosten.

Dus... voor welk merk printer kan ik het beste gaan?

Canon heeft goedkope cardridges, met name voor imitatie producten. Kijk eens op 123inkt.nl naar cardridges voor de iP3600 of de iP4600 of een ander all-in-one.

4,50 voor een cartridge zonder chip. 6,50 voor eentje met (als de chip stuk gaat)

Inderdaad wel 4 of 5 kleuren nodig. Maar ja, als er een 1 op is, hoef je er ook maar 1 te vervangen.

Had mijn printer al terugverdiend met minder dan 2000 prints, vergeleken met printkosten op faculteit (dus aanschafkosten, kosten verbruik toners en kosten verbruik papier).

Ik ben ook erg benieuwd, daar ik met dezelfde kwestie zit. Echter, ik wil wel voor de Brother gaan omdat die cartridges samen met die van Epson relatief goedkoper zijn dan andere merken. Hoewel ik de cartridge van deze bovengenoemde brother al erg duur vind:

LC-980BK Inktcartridge zwart (circa 300 pagina’s A4 conform ISO/IEC 24711) - € 17,93

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan