Ik heb een iso gedownload van een unix distro (backtrack 4). De md5checksum hiervan kwam overeen met diegene aangeduid op hun website. Vervolgens de iso met windows7 burner gebrand op een dvd. Verify burn gaf succes aan !
Proberen booten van dvd'tje...
maar ik krijg een zwart scherm met "boot from atachi cd_" of iets dergelijks. Dit blijft maar staan. Het is trouwens de mededeling die ook verschijnt als het wel lukt, bv met de windows 7 cd, alleen staat die boodschap er dan maar tijdelijk waarna hij boot van de desbetreffende cd.
Je hoort ondertussen de dvdspeler constant opstarten en stilvallen.
Nu vraag ik me af, kan mijn laptop uberhaupt wel booten van DVD ipv CD? Het is daarom dat ik die booschap even beschreven heb, daarin is louter sprake van cd.
amilo xi 3650 p8400
productcode "CCE:BEL-110150-010" moest dat van tel zijn voor bepaalde specificaties te vinden.
Zo ja? Waaraan kan dit probleem dan liggen?
Bedankt!
Proberen booten van dvd'tje...
maar ik krijg een zwart scherm met "boot from atachi cd_" of iets dergelijks. Dit blijft maar staan. Het is trouwens de mededeling die ook verschijnt als het wel lukt, bv met de windows 7 cd, alleen staat die boodschap er dan maar tijdelijk waarna hij boot van de desbetreffende cd.
Je hoort ondertussen de dvdspeler constant opstarten en stilvallen.
Nu vraag ik me af, kan mijn laptop uberhaupt wel booten van DVD ipv CD? Het is daarom dat ik die booschap even beschreven heb, daarin is louter sprake van cd.
amilo xi 3650 p8400
productcode "CCE:BEL-110150-010" moest dat van tel zijn voor bepaalde specificaties te vinden.
Zo ja? Waaraan kan dit probleem dan liggen?
Bedankt!