computer stopt niet na afsluiten Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puiyan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Kan iemand mij misschien helpen??

Bij het afsluiten blijft de ventilator van de kast draaien, de lampjes van de pc en cd-rom blijven branden, maar Windows sluit compleet af.
Hoe kom dat??
Ik heb me computer al meer dan 2 jaar, en niks aan de hand. Opeens gister deed hij zo raar, ik heb hem paar keer opnieuw opgestart, maar het helpt niet.

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij misschien helpen??

Bij het afsluiten blijft de ventilator van de kast draaien, de lampjes van de pc en cd-rom blijven branden, maar Windows sluit compleet af.
Hoe kom dat??
Ik heb me computer al meer dan 2 jaar, en niks aan de hand. Opeens gister deed hij zo raar, ik heb hem paar keer opnieuw opgestart, maar het helpt niet.

op vista ?
goh, dit had ik ook eens vroeger, en toen bleek dat bij mijn afsluitopties, die knop voor af te sluiten enkel diende voor slaapstand ofzo.

naast die aflsuitknop heb je ee nslotje, en daarnaast een pijltje, als je op dat pijltje drukt en dan gewoon afsluiten selecteert, zou het mischien lukken (zo doet die het toch bij mij).

:)

op vista ?
goh, dit had ik ook eens vroeger, en toen bleek dat bij mijn afsluitopties, die knop voor af te sluiten enkel diende voor slaapstand ofzo.

naast die aflsuitknop heb je ee nslotje, en daarnaast een pijltje, als je op dat pijltje drukt en dan gewoon afsluiten selecteert, zou het mischien lukken (zo doet die het toch bij mij).

:)

Ja, klopt. zo sluit ik ook altijd af.
Maar nu opeens kan ik hem niet meer normaal afsluiten. :(

Ja, klopt. zo sluit ik ook altijd af.
Maar nu opeens kan ik hem niet meer normaal afsluiten. :(

nja ik zal het antwoord dan aan iemand anders moeten laten :s
ik weet veel simpele dingen van pc, maar in detail, wordt het me te moeilijk :p
ik verlang zo naar me opleiding vanaf 21 sept , dan zal ik wel beter kunnen helpen :p

nja ik zal het antwoord dan aan iemand anders moeten laten :s
ik weet veel simpele dingen van pc, maar in detail, wordt het me te moeilijk :p
ik verlang zo naar me opleiding vanaf 21 sept , dan zal ik wel beter kunnen helpen :p

Oh..haha
maar tog bdankt voor je reactie ;)

Start de pc es op in Veilige Modus. Sluit nu Windows af zoals je altijd doet. Gaat de pc dan wel volledig uit?

Zo ja, probeer het dan nog es in de normale modus.

Computer terug

Ga naar de winkel waar je je pc hebt gekocht en vertel het hun.

heb ik ook gedaan met iets anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan