NOS-player

• Onderwerp starter Onderwerp starter jhv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jhv

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Het laatste NOS Journaal kan ik goed ontvangen via IE8, maar het lukt niet met Firefox. Mankeert er wat aan de NOS-player of mankeert er wat aan mijn configuratie? Met de ontvangst van on-line tv stations heb ik verder geen enkel probleem. Niet met Firefox en ook niet met IE8. Alleen met het laatste NOS-Journaal. Wie kan mij dat verklaren?

Het laatste NOS Journaal kan ik goed ontvangen via IE8, maar het lukt niet met Firefox. Mankeert er wat aan de NOS-player of mankeert er wat aan mijn configuratie? Met de ontvangst van on-line tv stations heb ik verder geen enkel probleem. Niet met Firefox en ook niet met IE8. Alleen met het laatste NOS-Journaal. Wie kan mij dat verklaren?

hallo,
ik had dit probleem ook. maar iemand had mij aangeraden om windows media player 11 te downloaden en toen deed hij het wel. misschien is dit het probleem?

De vraag is nog niet beantwoord. De standaard player werkt niet met Firefox. Werkt wel met IE8. Ook hebben we de plug-in voor Firefox herhaaldelijk geinstalleerd en geeft geen enkel resultaat. De vraag is dus: waarom in IE wel en in Firefox niet. Kan het journaal best ontvangen, dat is niet het probleem. In IE en Avant geen vuiltje aan de lucht. Het enige wat sinds kort werkt in Firefox is Silverlight snelle verbinding. De langzame verbinding werkt ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan