beeldscherm software

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hallo Allen,

Ik heb hier 2 beeldschermen naast elkaar een 15 en 22 inch.

Als ik nu msn open en op de 15 insch zet, en ik wil gaat chatten, dan springt dat venster naar de andere monitor.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik iets open op de 2e monitor (bijv rechtermuisknop op bureaublad en dan eigenschappen) hij ook op het 2e scherm blijft ? en niet verspringt naar het 1e scherm ?

Graag jullie reacties..

Gr Mark

Heb Ultramon al 's geprobeert? Gebruik het nu zelf ook weer. Hiermee kan je dus i.d.g. je vensters op een bepaald scherm laten zien. Taakbalk toevoegen op het 2e scherm. Enz.

Probeer maar 's. Misschien heb je er dan geen last meer van.

volgens mij gaat dit met het programma ultramon

edit : te laat

Gebruik zelf om met 2e schermen te werken ultramon dit werk perfect.

Je kan per appicatie aangeven waar die gestart moet wordne.

Als je nou had gelezen wat mijn reactie was. Had je geweten dat ik het al voorstelde.

Ik gebruik ultramon.

Maar:

Als ik messenger op het hoofdscherm start en dan naar het 2e scherm sleep, en dan een chatvenster start, dan springt hij weer terug naar het 1e scherm.

Ultramon regelt dit helaas niet.

Het liefst had ik 2 complete (dezelfde) burobladen, en dat de programma's dan starten op het scherm waar ik het icoon aanklik.

Is dit mogelijk ?

gr mark

Ik gebruik ultramon.

Maar:

Als ik messenger op het hoofdscherm start en dan naar het 2e scherm sleep, en dan een chatvenster start, dan springt hij weer terug naar het 1e scherm.

Ultramon regelt dit helaas niet.

Het liefst had ik 2 complete (dezelfde) burobladen, en dat de programma's dan starten op het scherm waar ik het icoon aanklik.

Is dit mogelijk ?

gr mark

Ja, met Ultramon kan je dit instellen. Ultramon regelt ook een 2e taakbalk op je 2e scherm. Ook kan je instellen de processen op dat scherm alleen maar te laten zien op taakbalk van scherm 2. Dus ook het schermpje van MSN.

Ja, met Ultramon kan je dit instellen. Ultramon regelt ook een 2e taakbalk op je 2e scherm. Ook kan je instellen de processen op dat scherm alleen maar te laten zien op taakbalk van scherm 2. Dus ook het schermpje van MSN.

Klopt maar als ik een gesprekvenster open, dan springt dat gespreksvenster naar het 1e scherm... waar kan ik dat instellen ?

gr mark

Staat er niet een extra + je op de bovenste balk? DIe laat het msn venster naar het andere scherm openen.

Staat er niet een extra + je op de bovenste balk? DIe laat het msn venster naar het andere scherm openen.

ik zie bovenin de balk 5 dingen: de 3 standaard (minimaliseren, maximarliseren, en sluiten) en een om naar de andere scherm te zetten, en een die er zo uitziet: <> (om 1 scherm over 2 te maximaliseren)

groeten,
Mark

Volgens mij wel. Weet alleen niet hoe (Gebruik het zelf ook weer sinds gister, want toen kwam m'n 24" scherm binnen :) ). Volgens mij is het zo dat als je het andere scherm zet d.m.v. die button, dat het daar altijd open blijft. Had ik eerder wel is. Zat ik 5 min te wachten op het programma. Bleek die op het andere scherm open te staan (Andere scherm stond 70cm hoger)

Volgens mij wel. Weet alleen niet hoe (Gebruik het zelf ook weer sinds gister, want toen kwam m'n 24" scherm binnen :) ). Volgens mij is het zo dat als je het andere scherm zet d.m.v. die button, dat het daar altijd open blijft. Had ik eerder wel is. Zat ik 5 min te wachten op het programma. Bleek die op het andere scherm open te staan (Andere scherm stond 70cm hoger)

oke heb nu op allebei de schermen snelkoppeling van internet.

Als ik op scherm 2 internet start, opent hij op scherm 2, das goed.

Als ik dan op scherm 1 ook internet start, opent hij ook op scherm 2, das niet goed.

Hoe kan ik dat instellen dat dat wel werkt ?

groetjes,
Mark.

Daar ben ik zelf nog niet achter. Wel kan je er 1 openen en naar je 1e scherm slepen.. Zo doe ik dat tenminste :P.

(Onder Win7 heb ik ook geen button om op andere scherm te laten weergeven. Wil ik dat wel krijg ik een leuke foutmelding dat het niet meer werkt.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan