Programma´s weg op Mac!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavalie

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Hallo,

Ik had nog een laptop gekregen van school nou dit is me 2e probleem:
Ik zat bij finder, daar klikte ik op: de afgelopen week.
daar zaten bestanden ik dacht dat dat was dat geschiedenis dus ik had alles gewist.
Maar nu blijkt het ook dat al me programmas weg waren.
Ik ben naar de systeembeheerder geweest op onze school die heeft alleen firefox en safari erop gezet en gezegt dat ik dingen moest kopieren van andere.
Hebben jullie misschien een link. waar ik die apps stuk voor stuk kan downloaden of in een torrent?
het moet het liefts een .dmg wezen!

Groetjes, Volkan

Bumpen mag je na 24 uur weer doen, 2 uur is wel een beetje te enthousiast vind je niet?

Als je slim bent schaf je een externe hardeschijf aan waarop je Time Machine inschakeld.
Krijg je dan nog een keer zoiets dan kun je gewoon "terug in de tijd" en worden wijzigingen in een bepaalde map ongedaan gemaakt.

Je wilt dat wij je links geven naar apps, ga je nog vertellen welke apps of heb je liever dat wij in onze glazen bol kijken ;)

Als Senior Member mag ik er van uit gaan dat je op de hoogte bent van de regels hier, dus weet je ook dat links naar torrents e.d. niet toegestaan zijn.

Het spijt me hier voor:)

Maar ik bedoel de apps zoals. adressbook.
De dingen die staat op de recovery cd die hij auto instald.

Die programma's kun je niet zomaar downloaden, die worden standaard geïnstalleerd.

Echter vraag ik me af of alles niet gewoon nog in je prullenbak zit.
Als jij dacht dat je je geschiedenis aan het wissen was dan neem ik niet aan dat je daarna je prullenbak leeg gooit.

Je browsergeschiedenis heeft immers niets met je desktop-prullenbak te maken.

Aangezien je ze niet kunt downloaden heb je maar 1 optie, dat is de recovery-cd er in stoppen en kijken of je daarmee de programma's kunt installeren en anders zul je je Mac helemaal opnieuw moeten installeren ben ik bang.

Bumpen mag je na 24 uur weer doen, 2 uur is wel een beetje te enthousiast vind je niet?

Als je slim bent schaf je een externe hardeschijf aan waarop je Time Machine inschakeld.
Krijg je dan nog een keer zoiets dan kun je gewoon "terug in de tijd" en worden wijzigingen in een bepaalde map ongedaan gemaakt.

Je wilt dat wij je links geven naar apps, ga je nog vertellen welke apps of heb je liever dat wij in onze glazen bol kijken ;)

Als Senior Member mag ik er van uit gaan dat je op de hoogte bent van de regels hier, dus weet je ook dat links naar torrents e.d. niet toegestaan zijn.

Ik weet niet zeker of Time machine ook je applicaties backupt? Denk eerder dat je ze inderdaad vanaf de Dvd opnieuw kunt installeren. Volgens mij hoef je hier niet eens een recovery voor te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan