Quicktime 7x error 47

Status
Niet open voor verdere reacties.

rscholte

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Na het installeren van Quicktime 7.6.2. op mijn nieuwe Windows 7 RTM MSDN versie krijg ik een foutmelding bij het openen van HD trailers op apple.com/trailers. :confused: Het betreft error 47 wat volgens bronnen op het net wijst op een invalid URL. De echte oplossing om het probleem op te lossen heb ik niet kunnen vinden. Quicktime heb ik gedeïnstalleerd en zelfs een voorgaande versie geprobeerd. Het mocht allemaal niets baten. Zodra ik vanaf het net een HD trailer probeer te kijken dan krijg die foutmelding en als ik een standaard trailer probeer te kijken krijg ik een apple logo met een vraagteken erin te zien.

Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt.

René

Ik heb precies hetzelfde probleem: ik kan niet meer op HD trailers klikken op bijvoorbeeld de apple.com site en ze afspelen zonder de 'fout 47' melding te krijgen. Iemand een oplossing?

[windows vista, 32-bit]

Bij mij precies hetzelfde,kwam er ook achter toen ik een HD trailer wilde kijken.
De dag ervoor geen probleem..

Vista 64bit

Zou het kunnen dat een windows update hiervoor verantwoordelijk is?
Probleem begon 2 dagen geleden nl.

Edit:

Vond op de apple site een thread hierover,helaas is hier nog niet door iemand van apple
op gereageerd..

Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het weer!:thumb:
Zowel de HD trailers als de streaming clips,geen vraagtekens of error 47/2048 meer.

Bij mij werkt het weer!:thumb:
Zowel de HD trailers als de streaming clips,geen vraagtekens of error 47/2048 meer.

Kun je mij doorgeven wat je oplossing voor het probleem is?

Alvast bedankt,

René

Kun je mij doorgeven wat je oplossing voor het probleem is?

Alvast bedankt,

René

Zou ik zeker willen echter heb ik niks zelf opgelost..
Na een week deed alles het weer,had via het apple forum vernomen dat het
bijna een universeel probleem was zowel voor Vista 32/64bit als Windows7.

Wellicht dat deze link kan helpen?
Anders is hier het apple forum.

Hoop dat je een oplossing vindt of nóg beter dat het net zoals bij mij opeens opgelost is..:)

Zou ik zeker willen echter heb ik niks zelf opgelost..
Na een week deed alles het weer,had via het apple forum vernomen dat het
bijna een universeel probleem was zowel voor Vista 32/64bit als Windows7.

Wellicht dat deze link kan helpen?
Anders is hier het apple forum.

Hoop dat je een oplossing vindt of nóg beter dat het net zoals bij mij opeens opgelost is..:)

Dank je wel voor je berichtgeving. Ik ga vanavond even kijken of het probleem nog voordoet. Misschien een update van Quicktime.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan