• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formules doortrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.

blastdragon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Hallo iedereen,

Ik ben op dit moment een tabel aan het maken over de goedkoopste manier van auto rijden (gas, diesel, benzine) en nou ben ik bezig bij de verschillende aantallen km het allemaal in te stellen. Ik heb de formule =A26*'Rijden 1'!A7 en daaronder staat =A27*'Rijden 1'!A7 maar als ik cellen wil doortrekken dan wordt het =A28*'Rijden 1'!A8 maar de A8 aan het einde moet juist A7 blijven (dat is de brandstof-prijs).
Dus, is er een mogelijkheid dat de cellen door getrokken worden maar die A7 wel hetzelfde blijft?

Alvast bedankt.

Dan moet je een $-teken voor de 7 plaatsen.

Code:
=A27*'Rijden 1'!A[COLOR="Red"][B]$[/B][/COLOR]7

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Dacht al dat het zoiets simpels zou zijn. Heel erg bedankt. Het topic kan nu wel op slot gok ik.

Dacht al dat het zoiets simpels zou zijn. Heel erg bedankt. Het topic kan nu wel op slot gok ik.

De topic kan je zelf afsluiten door op opgelost te klikken. (rechts onderaan op de pagina).
Bvd.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan