• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliet1001

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Gode middag,

Op een sheet staan een aantal tabbladen. Deze moeten vrij toegangkelijk zijn. Enkele tabbladen wil ik echter afschermen met een toegangscode, die gevraagd moet worden bij het aanklikken van het tabblad of de verwijzing via een menu. :o
Hoe programmeer ik dit ?

Vr. groet,
Jan

Gode middag,

Op een sheet staan een aantal tabbladen. Deze moeten vrij toegangkelijk zijn. Enkele tabbladen wil ik echter afschermen met een toegangscode, die gevraagd moet worden bij het aanklikken van het tabblad of de verwijzing via een menu. :o
Hoe programmeer ik dit ?

Vr. groet,
Jan

Bekijk dit eens waarschijnlijk kan je der iets aan opsteken

Bijlagen

Bekijk dit eens waarschijnlijk kan je der iets aan opsteken

Doe je dit in VBA of met functie's in de werkbalk? VBA kan ik niet openen want daar zit ook een wachtwoord op, als je het met VBA doet neem dan alsjeblieft niet de welgewaardeerde moeite het uit te leggen want daar snap ik toch nog niets van, dat komt nog. (Ik focus me nu nog compleet op formule's en overige mogelijkheden maar geen VBA, dus uitleggen heeft geen zin.)

Gotty,

Hier is de file er zat geen password op

@Hoorvan ;) thanks ik dacht dat het VBA password ook op het beginblad stond AS256...... maar blijkbaar heb ik dit eens gewijzigd , nu geen probleem ik raak er ook door :p

@ Gotty dit is idd met VBA :)

vliet1001,

Als ik deze optie aanklik dan krijg ik het inlogscherm van Helpmij.
Dit help mij in ieder geval niet verder. Was dit de bedoeling ?
Ik kan hem gewoon downloaden als ik ben ingelogd, lukt dat dan niet?

Laatst bewerkt:
vliet1001,

Ik kan hem gewoon downloaden als ik ben ingelogd, lukt dat dan niet?

Beste Wim,

Na het downloaden kan ik er inderdaad in. De programmering is echter afgeschermd en dat is wat mij juist interesseert. Hoe kan ik de programmering zien ?

Groet
Jan

vliet1001,

Het was een koud kunsje om er in te komen.
Probeer het nog eens met deze file.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan