• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verdikke ik zit vast met het verbergen van kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronny_no

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Ik heb in bijlage een link geplaatst naar ons algemeen planning en beheer

ineens krijg ik een foutmelding die ik nog nooit gehad heb, als ik in de planning (tab Mnd. Plan) kolommen wil verbergen (in dit geval kolom AO-AU) dan krijg ik de melding dat excel de objecten niet van het blad kan schuiven

Wat is dit???? Hoe komt dit en hoe kan ik dit vermijden??

pas op het bestand is 4.7Mb

http://www.box.net/shared/k4k7d0tugj

hmmm, ik heb het verkeerde bestand op het net gegooid, wou eigenlijk maar 2 tabs doorsturen ipv alles, bedankt voor me er op attend te maken, heb het bestand verwijderd
(was gelukkig maar 1x gedownloaded)

ik heb naar uw link gekeken, maar is chinees voor mij, ik snap het probleem niet :(

hmmm, ik heb het verkeerde bestand op het net gegooid, wou eigenlijk maar 2 tabs doorsturen ipv alles, bedankt voor me er op attend te maken, heb het bestand verwijderd

ik heb naar uw link gekeken, maar is chinees voor mij, ik snap het probleem niet :(

Dat was dan één keer teveel.
Maar volgens de link heeft jouw probleem te maken met opmerkingen die aan een bepaalde cel zijn gekoppeld.
Ik weet niet of dat zo is maar kijk dat eerst eens na.
Zoja, verwijder dan al deze opmerkingen en probeer het opnieuw.
Zonee, dan is er wat anders aan de hand en gaan we verder met oplossingen zoeken.

ps Ik heb gewoon gegoogled en kwam toen bij deze link.
Dat kan je zelf ook even proberen.

Succes

Wim

Ik hewb het eerste bestand geopend, deze staat dus op mijn pc. Ik zal het geheel verwijderen met ccleaner.

Het heeft te maken met de opmerkingen in cellen.

Doe maar eens op een copy:
Ga op een cel staan >> CTRL + G >> speciaal >> opmerkingen >> OK.
Alle cellen met een opmerking zijn nu geselecteerd.
Ga naar cel BA119 (niet selecteren) >> R.M. knop >> opmerking verwijderen.
Zo zijn alle opmerkingen van alle cellen op dit werkblad verwijdert.
Nu kan je alle kolommen verbergen.

bedankt,

ik heb dit nu gedaan en er nog verschillende in de reeds verborgen kolommen gevonden.
alles verwijderd en nog eens gekeken via CTRL G en krijg de melding dat er geen opmerkingen meer zijn en toch krijg ik geen kolommen verwijderd, raar

bedankt,

ik heb dit nu gedaan en er nog verschillende in de reeds verborgen kolommen gevonden.
alles verwijderd en nog eens gekeken via CTRL G en krijg de melding dat er geen opmerkingen meer zijn en toch krijg ik geen kolommen verwijderd, raar
En als je de groeperingen uitklapt (heet dat zo?) Dit kan met het rechter vierkantje bovenin.
Hierna de CTRL + G >> speciaal >> opmerkingen.....

Bij mij kan ik dan wel alle kolommen verbergen (b.v. Au t/m BA).

Yes,

nog eentje gevonden op een plaats waar hij niet hoorde, mercikes probleem is opgelost
topic mag op slot :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan