Gamerslaptop? Ik ben een noob..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtishere

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2009
Hallo mensen van het Helpmij.nl Forum,

Inleiding:
Ik heb me vandaag hier aangemeld omdat ik van plan ben een laptop te gaan kopen.
Ik heb hier en daar rondgeneusd en heb verschillende modellen gezien voor 400 euro die er wel prima uitzagen.
Ik heb weinig tot geen verstand van laptops!!!
Na mijn korte onderzoek ben ik eruitgekomen dat een Acer of een Compaq het goedkoopste is? Wat raden jullie mij aan?

Waar ik hem voor gebruik:
Ik ben een gamer, ik speel veel spellen die niet veel CPU innemen zoals Runescape, World of Warcraft etc.
Maar ook ben ik een fan van de nieuwe spellen zoals GTA IV en ik zou het fijn vinden als deze er dan ook op werkt.
Ook gebruik ik hem voor school, voor MSN en voor internet. Maar games vind ik ook belangrijk. Het hoeft geen speciale nolifegamelaptop te zijn, als spellen er maar fatsoenlijk op draaien. En ga me nou niet vertellen dat ik beter een computer kan kopen, dat weet ik maar ik wil mobiliteit.

Wat mijn budget is?
Ik heb rondgekeken en heb er aardig wat gezien.
Mijn budget is max 500 euro.

Wat ik gevonden heb?
Ik heb aan mijn leraar informatica gevraagd wat het verstandigste is om te hebben en hij raad me een Goede videokaart aan, een Goede processor en een werkgeheugen van minimaal 2GB.
Nu ken ik de site Notebookcheck die mij uitlegt welke videokaart etc goed is en in bijna elke laptop van 400 euro zit een Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD en notebookcheck zegt dat dit een slechte kaart is voor verschillende games. Verschillende fora beweren het tegendeel.

Wie kan mij helpen en mij uitleggen waar ik moet zoeken of eventueel een paar laptops aanraden die eventueel voor mij eisen bestemd zijn?

Geert

Helaas snel klaar.

Een gamers-laptop, zo die al bestaat, die spellen als GTA4 redelijk aan kan, is niet te vinden onder de 1200/1300 euro...

Laatst bewerkt: