PC elke 10 minuten Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsje1977

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2009
Telkens als ik een film kijk, of surf op internet wordt mijn pc na minuten heel traag! Bij een film speelt het geluid gewoon normaal door, maar heb ik een stilstaand beeld of schokkerig.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Lars

meer info over je pc is wel gewenst.
merk ,type, cpu ,ram intern geheugen.

en maak je hem wel eens schoon?

je moet minstens 1x in de maand je pc opschonen

windows xp professional Sp2
Amd Athlon 64 Processor 3200+
991MB Ram
SIS Mirage Graphics

Gebruik je ook anti spyware software zoals Ad-Aware of Malwarebytes om te kijken of je PC niet vervuild is met spyware?

Hoelang duurt de traagheid? Als het lang genoeg is kan je naar Rechtsklikken op de startbalk en klikken op 'Taakbeheer'. In het tabblad 'Processen' kun je dan klikken op de kolom 'CPU' welke programma/proces komt er dan bovendrijven? Dat zou wel eens de boosdoener kunnen zijn.

Telkens duurt het ongeveer 1 minuut. Ik krijg dan in taakbeheer een raar bestandje bij processen: qdwporohi.exe?? 5 keer ofzo staat dat er

Vreemd bestandje inderdaad, op Google is er niks over te vinden. Heb je al de anti spyware programma uitgevoerd die ik eerder noemde?

word je pc ook sloom als je internet uit hebt staan en film kijkt of in bestanden bladert?
en installeer zoals hierboven gezegd is een anti spyware programma

p.s.alleen ccleaner is niet genoeg, je moet schijfopruiming en defragmentatie van windows zelf ook gebreuken,

ja mijn pc wordt elke keer traag ook zonder internet
Heb ad aware ook gedaan en Mal-ware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan