Kan Micro SD niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

onderhond

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Heb ook een micro SD kaart voor mijn telefoon. Heb geprobeerd deze uit te lezen via de cardreader van mijn laptop, maar hij kan hem niet vinden, geeft aan dat hij opnieuw geformatteerd moet worden. Terug in de telefoon ziet de telefoon hem niet eens meer, alle muziek en foto's lijken verdwenen. Ook in een adapter in m'n PDA wordt de kaart niet eens meer gevonden in de verkenner. Hoe kan ik de bestanden terugvinden? Zitten namelijk een paar belangrijke bestanden bij.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

Heb je ondertussen iets aan je laptop gedaan, bv andere windows erop gezet?

Heb je het al op een andere pc geprobeerd ?
en als je er met je muis op gaat staan.

Weergeeft hij dan 0kb dat erop staat of toch wel zoveel mb/gb..

weet je zeker dat je een goede kaartlezer hebt??

als je een kaartje uit je telefoon hebt, zijn die meestal hoger dan 2 gig

boven de 2 gig kunnen veel kaartlezers de kaart niet lezen omdat de kaart een te nieuwe technologie gebruikt
dit genaamd SD HC . je moet hiervoor ook een speciale kaartlezer hebben die SDHC aankan

zodra je zo ver bent kan je inderdaad gaan kijken voor programmatjes die je data kunnen trughalen

succes
Bas

weet je zeker dat je een goede kaartlezer hebt??

als je een kaartje uit je telefoon hebt, zijn die meestal hoger dan 2 gig

boven de 2 gig kunnen veel kaartlezers de kaart niet lezen omdat de kaart een te nieuwe technologie gebruikt
dit genaamd SD HC . je moet hiervoor ook een speciale kaartlezer hebben die SDHC aankan

zodra je zo ver bent kan je inderdaad gaan kijken voor programmatjes die je data kunnen trughalen

succes
Bas

hij heeft het al opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan