Screenshot in Vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemiddag....even advies nodig..:) Ik draai op Windows Vista Home Basic. Echter ik wil graag de mogelijkheid hebben om een screenshot te nemen. Na uitgebreid ge- googled te hebben, kan ik er nog steeds niet uitkomen. Ze praten daar over een snipping tool, echter is dat niet geinstalleerd in de Home Basic version. Ben ik nu verplicht om voor 80 euro de boel te upgraden, of is er nog een andere mogelijkheid? :o Ik ben nu een uur aan het zoeken, heb de PrtScrn functie ook geprobeerd, echter er gebeurd niets. Wie o wie kan mij de gouden tip geven???

Bij voorbaat mijn dank...:thumb:

Gewoon op Pintscreen drukken, dan Paint openen en daar Plakken kiezen

Is dit wat je zoekt?

Er is in deze sectie nog eentje aangeboden, maar nog niet geplaatst.
Kan je nog in de gaten houden.

Laatst bewerkt:
En als je alleen het actieve venster wil dan kies je voor ALT + PRTSCN en vervolgens de combinatie CTRL + C en Paint openen en de combinatie CTRL + C nemen.
Maar het kan natuurlijk veel makkelijker. Typ in Google even GADWIN in en download dat Printscreen programma. Als je die gedownload hebt hoef je hem maar eenmaal in te stellen waar en in welk formaat je je screenshot wil hebben en vervolgens is één druk op de PRTSCN knop voldoende en hij slaat je screenshot op waar jij het ingesteld hebt en in het door jou ingestelde formaat :thumb:

Een printscreen nemen is niet moeilijk.Op u toetsen bord staat Print Screen Of Print scr of iets in die aard. Klik daar 1 keer op. Open paint via de start knop linksonder-Alle programma's-Bureau-Accessoires-Paint. Dan opent paint. Dan klikt u op bewerken. En dan op plakken. Dan ziet u de printscreen vanzelf. Als u hem wilt opslaan klikt u op bestand- Opslaan als en zet hem dan wel als PNG Dan heeft u de mooiste resultaten. Nog vragen? ceelhartogs@gmail.com

Een printscreen nemen is niet moeilijk.Op u toetsen bord staat Print Screen Of Print scr of iets in die aard. Klik daar 1 keer op. Open paint via de start knop linksonder-Alle programma's-Bureau-Accessoires-Paint. Dan opent paint. Dan klikt u op bewerken. En dan op plakken. Dan ziet u de printscreen vanzelf. Als u hem wilt opslaan klikt u op bestand- Opslaan als en zet hem dan wel als PNG Dan heeft u de mooiste resultaten. Nog vragen? ceelhartogs@gmail.com

Blijf je steeds antwoorden herhalen die iemand anders al gegeven heeft????:o:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan