Partitie is verdwenen? xD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hoi helpmij'ers

Ik heb nog eens jullie hulp nodig ;)

Ik had 3 schijfen op men pc, een C (besturing) D en F (en nog een WinRe)

nu de F schijf was te groot dus heb die verkleind met Easeus partition manager.
Alles werkte prima, schijf was na reboot gerisized maar nu is plots mijn F schijf weg??
Als ik kijk bij schijfbeheer of het programma zie ik nog wel DATA staan (de naam van de F schijf) maar de stationletter niet meer.
Dat verklaard waarschijnlijk waarom deze niet meer in deze computer te zien is en niet meer aanroepbaar is.

Dus alles is er nog, maar ik kan deze niet meer aanroepen, en ook niet wat erop staat?!
een stationletter toewijzen gaat ook niet. Iemand ideetjes??

Mvg Timothy ;)

Als er belangrijke bestanden op de schijf staan, probeer deze dan eerst te redden voordat je met system restore, herinstallatie of andere software die de inhoud van de schijf veranderen aan de slag gaat.

Download Ubuntu 9.04, GNOME desktop, op de download pagina en kies Normale PC (Intel Pentium/Celeron/Core, AMD Athlon/Sempron), allemaal standaard geselecteerd.
Brand op cd
Start de pc op vanaf deze cd (let op de BIOS instellingen, de CD drive moet als eerste in de volgorde van "boot devices" staan).
Selecteer de taal (pijltes toetsen)
Kies niet voor installeren maar "Ubuntu uitproberen zonder te installeren".

Als Ubuntu is opgestart zie je bovenaan het menu "Places".
Daaronder zie je alle door Ubuntu gevonden partities op de schijf of schijven.
Als de disk geen fouten heeft kun je ze ook openen en de belangrijke bestanden kopieren naar een andere (externe USB) schijf.

Als er belangrijke bestanden op de schijf staan, probeer deze dan eerst te redden voordat je met system restore, herinstallatie of andere software die de inhoud van de schijf veranderen aan de slag gaat.

Download Ubuntu 9.04, GNOME desktop, op de download pagina en kies Normale PC (Intel Pentium/Celeron/Core, AMD Athlon/Sempron), allemaal standaard geselecteerd.
Brand op cd
Start de pc op vanaf deze cd (let op de BIOS instellingen, de CD drive moet als eerste in de volgorde van "boot devices" staan).
Selecteer de taal (pijltes toetsen)
Kies niet voor installeren maar "Ubuntu uitproberen zonder te installeren".

Als Ubuntu is opgestart zie je bovenaan het menu "Places".
Daaronder zie je alle door Ubuntu gevonden partities op de schijf of schijven.
Als de disk geen fouten heeft kun je ze ook openen en de belangrijke bestanden kopieren naar een andere (externe USB) schijf.

Ik sluit topic en open een nieuwe wegens het probleem verschoven is ;) toch bedankt

Mvg Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan