Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je reactie,Je ziet NDIS.SYS genoemd worden, dus gerelateerd aan netwerk-zaken.
Doe het even zo dat je alle niet gebruikte apparaten uitschakelt in de BIOS die als netwerkkaart kunnen worden aangezien. Schakel dus in de BIOS de ingebouwde bedrade netwerkkaart en de Firewire aansluiting (ook wel 1394-interface genoemd) uit. Koppel ook alle USB (draadloze) netwerkkaarten af.
Kijk of het daarna beter gaat.
Ik neem trouwens aan dat je een XP CD hebt waar je SP3 vooraf al in geïntegreerd hebt. Mag ik aannemen dat je in die CD verder géén netwerkkaartdrivers in geïntegreerd hebt?
Tijs.
Je kunt later altijd nog die zaken weer inschakelen. Let er dan ook op dat je tijdens de installatie het netwerkgedeelte overslaat totdat je een werkend systeem hebt.
Ik zou het zeker proberen. (Her-)installeren van XP kost maar iets van een uurtje of zo. Je merkt later wel of het inschakelen van die onderdelen problemen oplevert. Komen er dan problemen, dan kun je ze dan weer uitschakelen en bijv. even testen met een PCI insteekkaart ipv. de geïntegreerde apparatuur om te zien of het mobo evt. de schuldige zou kunnen/moeten zijn.
Tijs.
Altijd eerst de chipset drivers installeren (laatste versie óf (liever nog) een versie die WHQL is (=getest door Microsoft)).
Ik verbaas me er wel over dat het met een insteekkaart ook misgaat... Mag ik aannemen dat je op dat moment in de BIOS de geïntegreerde uit had staan?
Linksom of rechtsom: Eerst chipset-drivers installeren, dan verder experimenteren.
Tijs.
Succes,
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.