Windows XP 64-Bit 4 GB RAM Support?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deaapdaar

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo,

ik heb nu mijn systeem al een lange tijd al geupgrade naar een Phenom X3 met 4GB RAM, maar met Windows Vista Ultimate 64-bit, nu wil ik weten of er een versie is van xp die ook 4GB RAM ondersteunt, want ik irriteer me mateloos aan Windows Vista dus kortom is er een XP versie die 4GB RAM ondersteunt.

Gr Jonno

De 64bit versie van XP ondersteund die 4GB.

Hallo,

ik heb nu mijn systeem al een lange tijd al geupgrade naar een Phenom X3 met 4GB RAM, maar met Windows Vista Ultimate 64-bit, nu wil ik weten of er een versie is van xp die ook 4GB RAM ondersteunt, want ik irriteer me mateloos aan Windows Vista dus kortom is er een XP versie die 4GB RAM ondersteunt.

Gr Jonno
Het is natuurlijk mijn zaak niet (en ook je vraag ging er niet over), maar in het kader van de slogan van deze site, intrigeren mij die blauw gemaakte woorden.
Waaraan irriteer je je precies in Vista?

Ik irriteer me aan Vista omdat ik veel bezig met Mods maken etc voor games en veel programma's hebben zo een slechte ondersteuning in Vista en het UAC systeem werkt ook heel vervelend zelfs als je het uitzet komen soms dezelfde problemen terug. dus daarom dit is natuurlijk puur mijn mening over Vista dus ik hoop dat ik u niet beledigt heb. en ook sommige games die ik heb laten liggen en nu wil weer oppakken die voor vista al bestonden werken sommige van niet

Bedankt voor de Hulp

gr. Jonno

Zoals ik al schreef, is het mijn zaak niet, dus wat dat betreft gaat het mij ook eigenlijk helemaal niet aan. Tja, de UAC, die is uitschakelbaar, maar vooral het tweede gedeelte van je reactie (over games) vind ik wel aardig, dat past precies binnen hetgeen ik al vermoedde én wat vermoedelijk de oorzaak is dat velen Vista verafschuwen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan