vista loopt erg sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

aerjen

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Hoi mensen

Ik heb een probleem met mijn computer, er staat Windows vista op en dat loopt de laatste tijd echt erg sloom.
Ik heb niet veel verstand van computers maar ik heb hem al drastisch opgeschoond en ge gefragmenteerd.
Nou wou ik het systeem herstellen maar dat gaat maar 5 dagen terug en daar was het ook al niet in orde.
Wat kan ik daar nu aan doen?
Is er een gratis programmaatje die dat soort vouten in Windows opzoekt of moet ik hem weg brengen.

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Bedankt

Laatst bewerkt:
hi , op wat draait jou vista (VB: 2core of qaudcore ? en hoeveel ram heb je ? ) ;)

Laatst bewerkt:
intel core2 CPU Th300 @ 1,73GHz, 2,0GB RAM, NVIDIA geforce go 7300
het is een laptop

ah, 1,37Ghz IS niet erg veel ma zou normaal wel ok moete zijn voor vista.
wat doe je zo al op je laptop ? (vb: werk of game's ? )

Hij werkt altijd erg snel en prima.
Ik gebruik hem voor school en soms een spel maar dat is het rare die spellen doet hij wel goed. Als ik op internet ga is hij traag in het laden en ook in het laden van foto`s of programma’s.

Hij werkt altijd erg snel en prima.
Ik gebruik hem voor school en soms een spel maar dat is het rare die spellen doet hij wel goed. Als ik op internet ga is hij traag in het laden en ook in het laden van foto`s of programma’s.

Internet he?
Probeer eens een andere browser: Mozilla Firefox, Opera, Safari, Google Chrome of als je geen Internet Explorer hebt, gebruik je die.
Wellicht helpt bovenstaande.
Zoniet aarzel dan niet om te vragen!
Succes!:D

hi, voor internet zou ik is kijken bij telenet meter als je geen telenet hebt. anders zou ik een ping test doen . over je programma's is kijken bij taakbeheer bij processen en is kijken wat die juist bezig is :thumb:. of wat hij zegt kan je ook proberen

Laatst bewerkt:
ik heb al een aantal programas gebruikt maar ik zal deze twee ook nog wel ff doen.
ik gebruik al mozilla

nou ik weet het niet...het lijkt er wel op maar soms valt hij nog steets trug.
gebruikt in een keer te veel CPU en ik kan er niet echt achter komen welk programa het doet.
heb wel 1 Troja downloader gevonden en 14 backdoor bots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan