Bitdefender total security 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo

Allemaal ik vroeg me af wat julie vinden van.De niuewe bitdefender total secuirty 2010
en ook nog een progammatje bij te draaien ?(BvB:malware bytes of spyware docter of zo )

MVG Gidion

Ik heb het wel eens gehad, maar vond het niet echt een succes.

Ik raad norton aan. maar ach je eigen keuze natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Heel leuk dat hij daar staat, maar ik krijg een 404 error.

En het is gewoon niet zo super goed, zoals ik al zei raad ik Norton aan.

Ik zie het. Het blijkt dat hij nogal goed uit de test komt.
Maar toch vind ik het vreemd dat norton bijna achteraan staat terwijl (vind ik) het een erg goede internet security is.

toptenreviews.com wordt hier door mijn beveiliging geblokkeerd.

De website is ook niet betrouwbaar qua testresultaten. Een programma waar ze meer aan kunnen verdienen wordt beter beoordeeld dan een ander gelijkwaardig programma.

Simpel gezegd; Verdienen ze aan Bitdefender $ 9.00 en aan Norton maar $ 3.00 dan zal Bitdefender gewoon hoger eindigen in de testresultaten.

Ik neem Bitdefender en Norton maar als voorbeeld, wil geen discussie beginnen over welk product nu beter is.

toptenreviews.com wordt hier door mijn beveiliging geblokkeerd.

De website is ook niet betrouwbaar qua testresultaten. Een programma waar ze meer aan kunnen verdienen wordt beter beoordeeld dan een ander gelijkwaardig programma.

Simpel gezegd; Verdienen ze aan Bitdefender $ 9.00 en aan Norton maar $ 3.00 dan zal Bitdefender gewoon hoger eindigen in de testresultaten.

Ik neem Bitdefender en Norton maar als voorbeeld, wil geen discussie beginnen over welk product nu beter is.

ik oo kniet hoor maar het was maar de vraag xD:D

er is een ding dat ik ooit wel is op een website gelesen heb er bestaa geen beste!

Er is inderdaad geen juist antwoord mogelijk op de vraag welke AV nu het beste is.

Alleen achteraf kun je vaststellen welke AV's de beste bescherming zouden hebben geboden in een bepaalde situatie. En dat zal per situatie weer verschillen.

Natuurlijk is er in grote lijnen wel te stellen dat bepaalde AV's in het algemeen een betere bescherming bieden dan andere AV's.

hallo allemaal

ben nu eigelijk norton internet security 2010 uitproberen met combinatie met spyware dodctor even kijken of dat goed loopt met elkaar ?

wat denken julie ?

Nog een vraagje wat betekend in je toolbar van norton

als ik gegevens inlog krijg ik steeds melding van idinite protection zoiets melding :o

Ciao MVG Gidion

De toolbar die je van Norton bovenin je browser krijgt, helpt je te zoeken naar welke websites veilig zijn en welke niet.

Verder zit er ook Identity Proctction in, daar kun je je gegevens invullen, zodat norton ze kan beschermen, als norton met de vraag komt of je dat wilt, kun je aanvinken: niet nog eens vragen.

Alleen nog even dit:

BitDefender komt natuurlijk niet voor niets al een aantal malen bij onafhankelijke tests als beste uit de bus....
En BitDefender onbekend? Hoe kom je er bij.....

Alleen nog even dit:

BitDefender komt natuurlijk niet voor niets al een aantal malen bij onafhankelijke tests als beste uit de bus....
En BitDefender onbekend? Hoe kom je er bij.....

? okey want veel website staat hij als 1e :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan