• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Workbook Change Event ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MirtjeMirtje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Ik copieer rijen met data uit WorkbookA naar WorkbookB (1 voor 1) en wil dat er automatisch een macro wordt geactiveerd elke keer als ik 10 rijen met data heb geplakt in WorkbookB.

Het lukt mezelf niet om een complete code te vinden, ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten,

Mirtje

Beste MirtjeMirtje ;)

Je kan het aantal ingevulde rijen tellen en aan de hand daarvan een macro laten starten als de 10 is bereikt.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste MirtjeMirtje ;)

Je kan het aantal ingevulde rijen tellen en aan de hand daarvan een macro laten starten als de 10 is bereikt.

Groetjes Danny. :thumb:

Goedenavond Danny,

Kun je me s.v.p. even op weg helpen met de code daarvoor?

Gr Mirtje

Waarom moet er iets uitgevoerd worden na 10 kopieeracties, en wat specifiek dan?

Waarom doe je de kopieeracties niet via VBA? En dan in 1 keer en niet 1 voor 1.

Waarom moet er iets uitgevoerd worden na 10 kopieeracties, en wat specifiek dan?

Waarom doe je de kopieeracties niet via VBA? En dan in 1 keer en niet 1 voor 1.

Het invoeren van de product data gaat ook met VBA maar kan voor analyse niet in een keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan