Hallo,ik heb hier een Acer Aspire 5103 WLMI laptop staan waar een Wind.Vista Home opstaat,nu door omstandigheden weet ik mijn Wind.wachtwoord niet meer,en kan Wind.Vista niet meer doorstarten.Ik ben dan op zoek gegaan naar een opstartprogramma die dat verloren wacht kan opsporen,MAAR deze laptop start niet op vanop een dvd-station,omdat standaard deze laptop opstart op zijn harde schijf.Nu dan zou je normaal in de bios die opstart volgorde kunnen wijzigen,maar die bios in fabrieksmatig beveiligd met een wachtwoord.IK heb dan eens gebeld met Acer,maar die geven mij dat bios-wachtwoord niet.
IK kan wel die bios resetten door het batterijtje eruit te halen,maar dit is het laatste,daarom weet er iemand hou ik in die Acer bios geraak ????of is er een andere manier om dat Wind.Vista wachtwoord te vinden of te wissen zodat deze laptop toch doorstart ????
Met dank.
MVG
IK kan wel die bios resetten door het batterijtje eruit te halen,maar dit is het laatste,daarom weet er iemand hou ik in die Acer bios geraak ????of is er een andere manier om dat Wind.Vista wachtwoord te vinden of te wissen zodat deze laptop toch doorstart ????
Met dank.
MVG