Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het eerder genoemde VLC-forum topic worden al een paar redenen voor aan gegeven, maar ik zal er hier mijn redenen geven: Mijn vrouw leert Chinees en we gebruiken Chinese films om het lezen te trainen, helaas kan ik geen Chinees lezen, dus ik behelp me met de vaak miserabele Engelse ondertiteling.Maar waarom wil je eigenlijk 2 apparte ondertitels afspelen?
Hier hebben we het zelfde probleem als bij VLC men heeft losse ondertiteling bestanden nodig, men kan niet de op de DVD aanwezige ondertitelsporen gebruiken.EDIT:
Na een beetje googlen kwam ik dit tegen, een combinatie van mediaplayer classic en een codec. De werkwijze staat er volledig bij, dus het lijkt me te gaan lukken zo:thumb:
Nee, dat wist ik niet, rare jongens die chinezenWist je trouwens dat veel Chineestaligen toch ook Chinese ondertiteling gebruiken. De taal kent namelijk zoveel homoniemen dat alleen luisteren soms niet voldoende is......
Hier hebben we het zelfde probleem als bij VLC men heeft losse ondertiteling bestanden nodig, men kan niet de op de DVD aanwezige ondertitelsporen gebruiken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.