ongewilt concepten in hotmail/vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

heharleyhouse

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2009
recentelijk heb ik een nieuwe dell laptop met vista home premium aangeschaft .
als ik een bericht in hotmail typ wordt het zonder dat ik daar een commando voor geef
in concepten opgeslagen. als ik het daarna weer opvraag en verder wil typen kan ik nauwelijks nog een letter in beeld krijgen.
wat te doen om het weer optimaal te krijgen.

Hotmail 'doet een beetje raar' de laatste dagen. Ik heb dergelijk gedrag ook gezien: Ben ik nog in het bericht bezig, is er toch al een concept opgeslagen.
Heb ik het bericht uiteindelijk af en verzonden, duurde het heel lang voordat het verscheen in Verzonden.
Stuurde ik een bericht dat ik verkeerd had geadresseerd opnieuw (via Doorsturen), was opeens de bijlage verdwenen. Heel vervelend, want ik was met een sollicitatie bezig...

Kortom: Ik zou er op dit moment nog niet vanuit gaan dat het probleem op jouw computer zit maar meer in Hotmail/LiveMail.

Tijs.

Hotmail 'doet een beetje raar' de laatste dagen. Ik heb dergelijk gedrag ook gezien: Ben ik nog in het bericht bezig, is er toch al een concept opgeslagen.
Heb ik het bericht uiteindelijk af en verzonden, duurde het heel lang voordat het verscheen in Verzonden.
Stuurde ik een bericht dat ik verkeerd had geadresseerd opnieuw (via Doorsturen), was opeens de bijlage verdwenen. Heel vervelend, want ik was met een sollicitatie bezig...

Kortom: Ik zou er op dit moment nog niet vanuit gaan dat het probleem op jouw computer zit maar meer in Hotmail/LiveMail.

Tijs.

tijs,
bedankt voor de snelle reactie.
het is al een paar dagen zo,
maar................als ik hotmail op een andere pc open heb ik er geen last van.
voor mijn gevoel moet het dus aan mijn laptop liggen.

Probeer anders eens een andere browser, en ga daar dan mee naar http://mail.live.com
Je zou kunnen denken aan FireFox

Kijk of het daar beter gaat. Een probleem met Internet Explorer sluit ik nl. niet uit.

Tijs.

ik heb e.e.a. ondernomen maar zonder goed resultaat.
ook merk ik dat voordat het e.e.a. in concepten wordt opgeslagen de ventilator gaat draaien,
als ik de melding krijg dat het in concepten is opgeslagen stopt de ventilator.
als ik dan verder ga met typen heb ik wderom het probleem met de trage/geen letters.

Welke alternatieve browser heb je gebruikt??

Tijs.

fire fox heb ik er even op gehad maar wederom het zelfde resultaat.
overigens vind ik wat minder plezierig om er voorgoed mee te gaan werken.
ik heb het ook met g mail geprobeerd en dat loopt gewoon en lekker dus. vreemd blijf ik het vinden.
groet,
willem

Tsja, ik weet geen oplossing.

Wat je wél kunt doen (workaround) is gebruik maken van de mogelijkheid om je Hotmail gewoon binnen Windows Mail of Microsoft Outlook binnen te halen en te versturen.
Zie hier hoe je een extra account kunt maken (afbeeldingen gaan over Thunderbird heb ik begrepen) en hier staan de instellingen voor een extra account in Outlook Express.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan