Wat moet op je pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Hallo een vraag over beveiliging, wat moet tegenwoordig op je pc voor beveiliging tegen spy en venz. B.v. spybot enzo

Virusscanner, een firewall is ook makkelijk (Avast en AntiVir (Avira) hebben er 1 in het programma zelf).

Aangeraden (gratis) virusscanners:

Avira
Avast
AVG Free

Verder, voor spyware kan je SuperAntiSpyware gebruiken, of MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) gebruiken.

en neem je een betaalde dan kun je kaspersky internet protection of eset smart security kopen.
Dan heb je in principe verder niks meer nodig.

kijk hier, wij bieden deze twee pakketten ook aan.

Wat moet op je pc.

Yes bedankt voor jullie antwoord. Ik ga een combi van die twee op mijn pc doen.
Dan kan ik met een gerust hart surven. Thanks:thumb:

dus je gaat voor gratis neem ik dan aan.

Wat op pc

Gratis mbam en anti spy en Kaspersky met internet protection ga ik aanschaffen.

als je een betaalde versie koopt met internet protection dan heb je mbam en spyware docter niet nodig.
Die gebruik je namelijk alleen als je denkt dat er iets op je pc staat wat niet zou moeten.
Mbam geeft geen bescherming van buitenaf maar is een verwijder iets.....

wat op pc

Zo dat klinkt goed! Hoe minder software op de pc hoe beter, dus meer ruimte op de pc.
Die bescherming van buitenaf; dat vind ik interessant. Bedankt voor de informatie.
Groetjes Kalm.

ik weet niet waarom jullie virusscanners gebruiken
ten eerste heb ik dr geen maar heb wel 2 jaar lang zonder problemen kunnen gamen/surven
ten tweede waarom koop je een virusscanner als je het gratis kan downloaden :rolleyes:

Dat laatste begrijp ik ook niet. Nu zeg ik direct dat ik over Kaspersky alleen maar goede dingen hoor. Ik vind alleen Avast en AVG ook prima. Persoonlijk vind ik de 1e prima.

Een goede gratis alles in een is Comodo, maar deze is wel wat lastig om te configureren.

Dat laatste begrijp ik ook niet. Nu zeg ik direct dat ik over Kaspersky alleen maar goede dingen hoor. Ik vind alleen Avast en AVG ook prima. Persoonlijk vind ik de 1e prima.

Een goede gratis alles in een is Comodo, maar deze is wel wat lastig om te configureren.
En terecht, ik heb hier Kaspersky en vind 't een ontzettend goed antivirusprogramma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan