Holware Shutdown Timer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Met Holware Shutdown Timer kunt u uw pc op een bepaalde tijd een actie laten uitvoeren zoals:

• Opnieuw Opstarten
  • Afmelden
  • Standby Stand
  • Afsluiten
  • Test
  • Windows Pauzeren (!)

Met de actie : "test" is het mogelijk om de software te testen. Uw computer wordt hiermee niet afgesloten of afgemeld enz.

Holware Shutdown Timer is gratis, er hoeven ook geen gegevens worden verstrekt. Na het downloaden volgt er een setup, volg de aanwijzingen en in een mum van tijd kunt u van start met de Shutdown Timer van Holware!

Het is mogelijk om Holware Shutdown Timer te minimaliseren naar de taakbalk. Als icoontje naast uw klok. Ook is er een help onderwerp aan toegevoegd en u kunt vanuit de software Holware direct E-Mailen!

Ik heb een nieuwe website gemaakt, de Holware Shutdown Timer is nu gratis. Dus ik heb de gratis versie laten verdwijnen en de betaalde versie biedt ik nu gratis aan. Omdat ik niets verkoop op mijn website mag ik de url geven: http://www.holware.nl (Ik maak geen reclame, maar wil hiermee aangeven dat er informatie op de site staat over mijn software)
DOWNLOAD

Laatst bewerkt:
Your Hosting Account is Suspended
Your account has been suspended by x10Hosting's administration. More information regarding this may be viewed under the account management system on x10Hosting.com.

Mijn Excuses, ik gaf de verkeerde url door.

Ik heb de downloadlink direct aangepast!

Mijn Excuses, ik gaf de verkeerde url door.

Ik heb de downloadlink direct aangepast!

Is dat zo? Nog steeds deze melding.

Your Hosting Account is SuspendedYour account has been suspended by x10Hosting's administration. More information regarding this may be viewed under the account management system on x10Hosting.com.
» Go to the x10Hosting Account Panel

Even een 'bump'..

Je bent er van op de hoogte dat ie niet onder Windows 7 draait?

Ik ben hiervan niet op de hoogte.

Zelf heb ik namelijk Vista en Windows 7 en op beide werkt het programma.

Wat geeft het aan?

Doen de test's het? Indien die wel voltooid kunnen worden is er een fout inderdaad. Ik zal snel even alles nakijken.

Kun jij dan precies even vertellen wat het niet doen?

VrGr,
Martijn

p.s: Bedankt!:thumb:

Zodra ik je programma wil uitvoeren (Ook als Administrator) dan geeft het direct de melding dat het programma niet werkt. BIj meer info staat, ' APPCRASH' .

Ook getest onder Win7 Build 7600 x64?

Zal even kijken of ik de thuis pc kan bereiken vanuit hier. Kan ik je de exacte melding geven.

Edit: Helaas, krijg geen vervinding (d.m.v. Teamviewer). Vergeten het programma door de firewall te laten.

Edit:

Hier de foutmelding:

Code:
Description:
  Stopped working

Problem signature:
  Problem Event Name:	CLR20r3
  Problem Signature 01:	holware shutdown timer.exe
  Problem Signature 02:	1.0.0.0
  Problem Signature 03:	4aaa9962
  Problem Signature 04:	Holware Shutdown Timer
  Problem Signature 05:	1.0.0.0
  Problem Signature 06:	4aaa9962
  Problem Signature 07:	11
  Problem Signature 08:	e0
  Problem Signature 09:	System.InvalidOperationException
  OS Version:	6.1.7600.2.0.0.256.1
  Locale ID:	1033

Laatst bewerkt:
Heb je Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1?

Daar moet het echt aan liggen, want op meerdere pc's met Windows 7 is het te openen, ook op vista en XP. Echt waar hoor!

Maarja, jammer dan... Er is helaas niets aan te doen, want meer zou ik namelijk echt niet weten.

Ik heb een bestand als link onderaan dit bericht., dit is de 'Publish - Mode' van Visual Basic. Pak het eventjes uit en start dat de setup.

Vriendelijke Groeten,
Martijn

LINK: Holwareshutdowntimer.zip

Laatst bewerkt:
64-bit Error

Zodra ik je programma wil uitvoeren (Ook als Administrator) dan geeft het direct de melding dat het programma niet werkt. BIj meer info staat, ' APPCRASH' .

Ook getest onder Win7 Build 7600 x64?

Zal even kijken of ik de thuis pc kan bereiken vanuit hier. Kan ik je de exacte melding geven.

Edit: Helaas, krijg geen vervinding (d.m.v. Teamviewer). Vergeten het programma door de firewall te laten.

Edit:

Hier de foutmelding:

Code:
Description:
  Stopped working

Problem signature:
  Problem Event Name:	CLR20r3
  Problem Signature 01:	holware shutdown timer.exe
  Problem Signature 02:	1.0.0.0
  Problem Signature 03:	4aaa9962
  Problem Signature 04:	Holware Shutdown Timer
  Problem Signature 05:	1.0.0.0
  Problem Signature 06:	4aaa9962
  Problem Signature 07:	11
  Problem Signature 08:	e0
  Problem Signature 09:	System.InvalidOperationException
  OS Version:	6.1.7600.2.0.0.256.1
  Locale ID:	1033

Hallo,
Waarschijnlijk komt dit door een 64-bit error. Ik heb het programma nagekeken op 32-bit en 64 en op de 64-bit werkte het niet.
Als je nog op zoek bent naar een Shutdown Timer raad ik U Shutti aan (ook voor win 7)
site : http://www.Shutti.co.nr/

Er heeft ook oo holware.com gestaan dat hetnprogramma niet meer wordt ondersteund, dus ook niet geuodated. Vandaar. Maar waarom reageer je op een topic van vorig jaar?

Er heeft ook oo holware.com gestaan dat hetnprogramma niet meer wordt ondersteund, dus ook niet geuodated. Vandaar. Maar waarom reageer je op een topic van vorig jaar?

Oeps niet naar de datum gekeken...
Mijn excuses

Heey,

Dat maakt niet uit hoor!!

Toch bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan