wat is dit voor een aansluiting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze aansluiting is een verloop stukje om je ide harddisk in je notebook goed aan te kunnen sluiten.

Er bestaan ook verloop stukjes voor sata schijven , maar deze krijg je alleen erbij als je ook een sata schijf in je laptop hebt zitten.

Deze aansluiting is een verloop stukje om je ide harddisk in je notebook goed aan te kunnen sluiten.

Er bestaan ook verloop stukjes voor sata schijven , maar deze krijg je alleen erbij als je ook een sata schijf in je laptop hebt zitten.

er zit geen standaard sata schijf in, maar omdat mijn ide schijf maar 40gb is en ik een 120gb sata heb liggen vroeg ik me af wat voor aansluiting het is.
want dan kan ik eens kijken of ik er eentje aan kan komen voor mijn sata schijf.

Nieuw kan je volgens mij deze verloop stukjes niet krijgen , als je geluk hebt vind je er een 2dehands maar let op , niet iedere aansluiting in een notebook is hetzelfde.

Nieuw kan je volgens mij deze verloop stukjes niet krijgen , als je geluk hebt vind je er een 2dehands maar let op , niet iedere aansluiting in een notebook is hetzelfde.

weet ik, daarom vroeg ik me ook af wat voor type aansluiting het was:rolleyes:
meestal hebben die dingen wel een naam..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan