Battlefield 2142 Deluxe Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zephyron

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Ik heb Battlefield 2142 Deluxe Edition geïnstalleerd en de patch 1.50 gedownload. Echter werkt het spel niet. Als ik de DVD erin doe, dan komt er een pop-up met deze tekst; "Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd".

Ik gebruik Windows Vista i.p.v. Windows XP.

Weet iemand toevallig wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen.

Klinkt alsof je (ook) van die software zoals Daemon Tools of Alcohol 120% geïstalleerd hebt staan. Beste die eerst deïnstalleren, en dan kijken of je met de DVD er wél weer mee vooruit kunt.

Tijs.

Klinkt alsof je (ook) van die software zoals Daemon Tools of Alcohol 120% geïstalleerd hebt staan. Beste die eerst deïnstalleren, en dan kijken of je met de DVD er wél weer mee vooruit kunt.

Tijs.

Wat is dat eigenlijk en waar kan ik dat überhaupt vinden? Ik heb namelijk nog nooit van zoiets gehoord...:confused:

Je ziet de term "emulator-software" staan in de foutmelding. Dat klinkt er dus naar dat (na de patch) er wordt getest op 'eerlijk' gebruik van de software.
Het gaat hier dan om CD/DVD 'verberg-software' zoals daemon tools of alcohol 120% of (misschien) naar andere software die je gebruikt om images (.bin, .iso etc.) bestanden te laden zonder er een dvd of cd van te branden.

Nakijken via [Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl

Succes,

Tijs.

Je ziet de term "emulator-software" staan in de foutmelding. Dat klinkt er dus naar dat (na de patch) er wordt getest op 'eerlijk' gebruik van de software.
Het gaat hier dan om CD/DVD 'verberg-software' zoals daemon tools of alcohol 120% of (misschien) naar andere software die je gebruikt om images (.bin, .iso etc.) bestanden te laden zonder er een dvd of cd van te branden.

Nakijken via [Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl

Succes,

Tijs.

Ik zie die 'Deamon Tools' of 'Alchohol 120%' nergens tussen staan. Weet jij wellicht een andere mogelijkheid om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt.

Er is geen makkelijk manier om dit op te lossen.
Ik kan nl. niet beoordelen wat je evt. aan andere cd/dvd emulatie-programmatuur gebruikt momenteel.

Kijk even hier voor (hopelijk) hints die je verder brengen met je probleem.

Tijs.

Ik heb Battlefield 2142 Deluxe Edition geïnstalleerd en de patch 1.50 gedownload. Echter werkt het spel niet. Als ik de DVD erin doe, dan komt er een pop-up met deze tekst; "Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd".

Meerdere mensen hebben last van dit probleem. De oplossing staat hier (Engels):

http://www.gamefaqs.com/boards/932358-battlefield-2142/54548813

Ik heb het zelf niet uitgetest. Ik weet dat dit een al wat oudere thread is, maar hoop dat anderen er wat aan hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan