adresboek van outlook naar contactpersonen windows live mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
op mijn oude pc werk ik met microsoft outlook onder windows xp. op mijn nieuwe pc draait windows vista en daarop heb ik windows live mail geinstalleerd.
ik heb al geprobeerd alle e-mails van de oude naar de nieuwe pc over te brengen, dat schijnt gelukt te zijn maar ik vind ze er niet op terug.
dat is niet zo erg. wat wel erg is, is dat ik niet beschik over de e-mailadressen die in het adresboek van outlook stonden. die wil ik in ieder geval overbrengen.
maar hoe gaat dat?
ik heb de adressen geexporteerd naar een usb-stick door te klikken op contactpersonen en te scheiden met komma's. maar daar kan live mail niks mee.
wie kent een gegarandeerd werkende manier om de inhoud van het adresboek over te brengen naar contactpersonen?
graag hoor ik
ht

op mijn oude pc werk ik met microsoft outlook onder windows xp. op mijn nieuwe pc draait windows vista en daarop heb ik windows live mail geinstalleerd.
ik heb al geprobeerd alle e-mails van de oude naar de nieuwe pc over te brengen, dat schijnt gelukt te zijn maar ik vind ze er niet op terug.
dat is niet zo erg. wat wel erg is, is dat ik niet beschik over de e-mailadressen die in het adresboek van outlook stonden. die wil ik in ieder geval overbrengen.
maar hoe gaat dat?
ik heb de adressen geexporteerd naar een usb-stick door te klikken op contactpersonen en te scheiden met komma's. maar daar kan live mail niks mee.
wie kent een gegarandeerd werkende manier om de inhoud van het adresboek over te brengen naar contactpersonen?
graag hoor ik
ht

op deze vraag heb ik nog steeds geen bevredigende reactie gekregen. wie helpt?

[QUOTE=crash;2990745]Even gezocht en kwam dit tegen;
http://www.pepermunt.net/e-mail/e-mail-overzetten-van-outlook-naar-windows-mail.html[/QUOTE]

ik ben er nog niet uit. ik heb de aanwijzinbgen van peppermint gevolgd. kreeg een soort van excelsheet. kan dat kloppen?
import blijft onmogelijk. er gebeurt ogenschijnlijk niets. misschien omdat peppermint gericht op op windows mail en niet op windows live mai?
nog een andere suggestie?
ik hoor graag
htil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan