Sata II Spinpoint wordt niet herkend..

Status
Niet open voor verdere reacties.

crulos

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Hoi!

Heb onlangs een sangsung spinpoint sata 2 1tb gekocht.

Gisteren aangesloten met het volgende probleem:

Wordt herkend!
Staat bij hardware configuratie (troubleshoot geeft geen problemen aan, device staat aan (enable))
Staat ook rechts in de hoek bij 'veilig verwijderen' (plug and play)

De schijf komt echter niet terug bij deze computer..
Rara hoe komt dit?

Ik heb een A-live dual sata2 moederbord

Ik las ergens iets over pinnetjes achter op je hd.. maar zat niets op of bij.. Ik ben de handleiding op Samsung gaan raadplegen, maar die hebben alleen de handleiding met 8 pinnetjes (jumpers) op de achterkant, en die van mij heeft er maar 4!

http://www.samsung.com/global/busin...l_cd=249&dType=G&mType=UM&tab=down&ppmi=1155#
Mijn schijf heeft zo'n achterkant!

Laatst bewerkt:
De schijf al laten initialiseren in Schijfbeheer? Deze computer (klik met rechts ) > beheren > schijfbeheer.

De schijf al laten initialiseren in Schijfbeheer? Deze computer (klik met rechts ) > beheren > schijfbeheer.

Bedankt voor de snelle reactie heren.

Daar las ik net iets over op het internet.. Zal dat eerst eens even proberen, maar dat wordt pas weer morgen ;(

Als hij hem wel herkend;
Ik wil gaan een aantal partities maken.. Partition Magic gebruiken? Werkt dat goed? Nog geen ervaring mee..

Laatst bewerkt:

Yeah!

Hartstikke bedankt voor de tip! Je moet het maar weten.

Nu nog even een aantal partities maken en dan heb ik er 1tb bij!

Ben ook eindelijk overgestapt van IDE naar sata II, dus hoop dat dit schijfje weer net iets meer vermogen geeft.. en zoiezo van 150 naar 1000 gig is een hele verbetering!

Nu nog wat extra werkgeheugen inpluggen en we kunnen er weer een tijdje tegenaan!

Bedankt voor de hulp heren!:thumb:

Groeten Thijs:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan