WD Elements 1TB externe HD: Niet meer in schijfbeheer/deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjNoFear

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hallo,

Ik heb een Western Digital Elements 1TB externe HD. Nu kreeg ik gisteren toen ik bestanden op de schijf wou zetten de foutmelding "cyclische redundantiecontrole." Nadat ik wat op internet had rondgezocht heb ik hem geformatteerd (met KillDisk).

De schijf wordt niet meer weergegeven in Deze Computer, en ook niet in schijfbeheer. In KillDisk staat nu; Unallocated. Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt. Kunnen jullie me helpen?

Mvg, Lauren Fortes

Hallo,

Ik heb een Western Digital Elements 1TB externe HD. Nu kreeg ik gisteren toen ik bestanden op de schijf wou zetten de foutmelding "cyclische redundantiecontrole." Nadat ik wat op internet had rondgezocht heb ik hem geformatteerd (met KillDisk).

De schijf wordt niet meer weergegeven in Deze Computer, en ook niet in schijfbeheer. In KillDisk staat nu; Unallocated. Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt. Kunnen jullie me helpen?

Mvg, Lauren Fortes

Ik zou eens proberen met gparted of gewoon een vista of win7cd en deze te formatteren. Of misschien partitie verwijdert? dan gewoon even een nieuwe partitie ervoor aanmaken.

Je kan ook eens proberen in diskmgmt.msc en dan te partitioneren of formateren.

Mvg Timothy

Ik heb een partitie gemaakt, maar niet geformatteerd. Hij heeft alleen geen stationsletter en wordt nog niet weergegeven in deze computer. Moet ik hem formatteren?

Bijlagen

• d.png
    d.png
    61,3 KB · Weergaven: 179
Ik heb een partitie gemaakt, maar niet geformatteerd. Hij heeft alleen geen stationsletter en wordt nog niet weergegeven in deze computer. Moet ik hem formatteren?

rechtermuisknop op de schijf, en je kan een stationsletter toewijzen ;)
als het dan nog ni werkt, dan kun je formatteren proberen.

Hij doet het weer! Echt heel erg bedankt Timothy. :thumb:
Geweldig!:D

Elke keer als ik hem weer wil gebruiken krijg ik weer die crc!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan