Autotekt oproepen en verwijderen met vinkbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertsjelle

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2009
Beste Formleden,

Ik ben een formulier aan het maken waarbij ik autotekst wil oproepen als de vinkbox is aangevinkt dit is me gelukt zie bijlage.
Vervolgens wil ik dat de autotekst weer wordt verwijderd als de vinkbox wordt "uitgevinkt"

Kan iemand me hierbij helpen, zie bijlage voor een voorbeeld van wat ik tot nu toe heb.

Bijlagen

Dart betwijfel ik: om de vinkvakken te laten fuinktioneren moet je het document beveiligen; daarmee schakel je de 'autotekst' uit. Beide akties zijn m.a.w. strijdig met elkaar.

Dart betwijfel ik: om de vinkvakken te laten fuinktioneren moet je het document beveiligen; daarmee schakel je de 'autotekst' uit. Beide akties zijn m.a.w. strijdig met elkaar.

Beste SNB,

Bedankt voor je reactie. Ook met ingeschakelde beveiliging werken de autotekst blokken. Zie voorbeeld in de bijlage. Ik heb de vinkboxen al werkend in de vorm dat de autotekst wordt ingevoegd bij het aanvinken.

Wat me nog niet lukt is door middel van een Marco of iets in die zijn de tekst ook weer weg te halen als de vinkbox wordt uitgevinkt (deze optie wil ik er in hebben voor als iemand perongelijk de checkbox aanvinkt).

Iemand sugesties?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan