is dit een goede computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarvoor?

ja wel redelijk aleen zou een iets ander nemen 4 ghz geheugen ofzow of een 2,5 ghz dual core

waarom zou ik dual core nemen?
want dit is 2.5 ghz quad core en dan moet je dus 4x 2.5 ghz doen = 10 ghz toch?
dat is beter dan dual core dacht ik? en welke moet ik anders dan nemen voor dat bedrag?

jonge je neemt de moeite om te lezen of niet zeluf weten als je gelezen hebt weetje wat je wilt

jonge je neemt de moeite om te lezen of niet zeluf weten als je gelezen hebt weetje wat je wilt

nee. als de dual nou beter is, welke dual proccessor moet ik dan nemen voor 500 euro?

samenstellen of al van een winkel? ik heb echt hulp hierbij nodig

Laatst bewerkt:
Er wordt heel vaak gezegd dat je ergens goed mee kan gamen. Op de verpakking van een GeForce 9500GT staat "Maximum gaming quality". Nou, mooi niet, en ook niet toen die net een dag op de markt was. Die videokaart van de acer is écht bagger voor games van nu. Ik raad je aan om door iemand op dit forum een computer voor je te laten samenstellen, maar dan moeten we wel even het budget weten, en wat er wel en niet bij moet (Windows Vista?, toetsenbord, muis, speakers?) en wat je er vooral mee wilt doen.

ja, ik heb dus al die adviezen gezien op me vorige vraag maar me budget is dus verlaagd naar 500 euro, kunnen jullie niet een andere aanbieding vinden? of een computer samenstellen voor dat bedrag? jah, srry ik weet hier niet zo veel vanaf maar meer dan 500 euro word het niet.

Edit: aangezien quad beter is voor multitasken en dual voor gamen weet ik nog steeds niet welke keus ik moet maken, en ja ik heb het artikel goed door gelezen. maar is er dan niet een andere aanbieding,

p.s daarbij komt ook dat dynabyte zegt dat je er later nog een nieuwe videokaart in kan zetten?

heel erg bedankt trouwens dat jullie willen helpen

Laatst bewerkt:
ja, ik heb dus al die adviezen gezien op me vorige vraag maar me budget is dus verlaagd naar 500 euro, kunnen jullie niet een andere aanbieding vinden? of een computer samenstellen voor dat bedrag? jah, srry ik weet hier niet zo veel vanaf maar meer dan 500 euro word het niet.
Dat is veel en veel te weinig. Dan kan je beter voor een xbox of ps3 kijken...
Maar goed. Het dichtst erbij in de buurt:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/46723
Zelfs nog incl Windows 7. Alleen moet je wel geduld hebben tot 22 oktober. Dat zou ik wel hebben. Het is zonde nu nog voor Windows Vista te kiezen, zeker als W7 ook nog goedkoper is.

Edit: aangezien quad beter is voor multitasken en dual voor gamen weet ik nog steeds niet welke keus ik moet maken, en ja ik heb het artikel goed door gelezen. maar is er dan niet een andere aanbieding,

p.s daarbij komt ook dat dynabyte zegt dat je er later nog een nieuwe videokaart in kan zetten?
Dat kan in bijna elke pc. Alleen laptops en ultra smalle modellen niet. (in de laatste soms wel, maar zeer beperkt).

tja....

het moet toch echt een computer worden,

maar als ik het goed begrijp is die computer van dynabyte wel goed,
maar voor gamen is die niet zo heel goed?

want ik hoef ook niet de allerzwaarste games ofso.

maar ik denk juist. mensen in de winkel mogen toch niet dingen vertellen over een computer die niet waar zijn? want hij zij echt dat hij prototype en cod aankon, nou beter dan dat hoef ik echt niet

Aan kan... Ja. Op 640x480 resolutie
Een winkel mag dan wel niet liegen. Ze vertellen natuurlijk niet de volledige waarheid.

Het is GEEN gamepc

edit: ik had 599 in mijn hoofd.
De prijs is dus wel aardig voor 499, maar mijn samenstelling bij 4launch is beter. Veel beter. (althans: voor gamen)

Laatst bewerkt:
ik zie nu in aldi krantje:

499.00 euro:

medion multimedia pc

intel core 2 quad q 8300
2.5 ghz, 4mb cache
nvidia geforce gt220 directx 10, 1024 mb
4gb ddr2 ram, 640 gb harddisk
wlan 802.11 b/g/n tot 300 mbit/s bruto
dvd-cd brander voor alle gangbare soorten

voor aansluiting:

1x flash kaartlezer
2x usb 2.0
1x mic1x hoofdtelefoon
1x eSata

achter:

4x usb 2.0
2x PS/2
1x firewire
1x vga
1x DVI-I
1x HDMI
1x gigabit lan network controller
1x microfoon
1x line in.
8 kanaals audio out

word met windows 7 upgrade geleverd en andere software maar dat lijkt me niet nodig om dat hier allemaal over te typen :D

beter dan die ander?

EDIT: inc muis en toetsenbord

nou zie ik een aanbieding van marktplaats (niet 2e hands maar hij zet het zelf van nieuwe onderdelen in elkaar) als je naar marktplaats(punt)nl gaat en bij zoeken dit advertentie nummer invoert kom je er: 283145034

is dit een beetje goede pc? en als 1 ding niet goed is is die dan beter te krijgen goedkoop?
het is een dual core aangezien dat beter is voor gamen:p

edit: en 500 gb geheugen vind ik genoeg :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan