Beeld wordt zwart tijdens gamen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

diazepamm

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
hallo,

ik heb een probleem, als ik een spel opstart en ik begin bijvoorbeeld met wapens kiezen(cod2,4 even een V.B) dan krijg ik zwart beeld hoor ik nog wel wat schiet geluidjes enzo. en dan verder blijft het beeld zwart dan moet ik me computer opnieuw opstarten. en dan draait hij gewoon weer.

dit probleem is ontstaan toen ik hele rare strepen door me beeldscherm heen kreeg. toen heb ik een paar keer blue screen gehad toen starte me computer vanzelf op. toen kreeg ik een bericht van windows ''oplossing'' en toen kreeg ik dit; http://img261.imageshack.us/i/probleemoplossen.jpg/

toen heb ik dat gedaan ik heb die driver van de site gedownload en geïnstaleerd. en nu heb ik het probleem bij spellen. dat ze uitvallen en af en toen kan ik gewoon spelen na een pa keer op nieuwe opstarten. maar ik heb het gevoel dat er iets kapot is of dat ik iets niet goed heb gedaan en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want ik wil gewoon weer spelen net zoals vroeger.(P.S ik heb verder geen andere drivers gedownload of gedaan niks verwijderd)

(mijn FPS (frames per second) als ik kan spelen is nu ook heel laag rond de 80 en normaal speelde ik altijd 250 straight!

ik zal nog wat informatie van mijn computer achterlaten misschien helpt dat

Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 3070MB RAM
Hard Drive: 94 GB
Video Card: ATI Radeon HD 4870 X2
Monitor: Acer LCD Monitor AL1951
Sound Card: Luidsprekers (SB X-Fi Xtreme Audio)
Speakers/Headphones:
Keyboard: USB-hoofdhub (G15)
Mouse: USB-hoofdhub (G5)
Mouse Surface:
Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.lh_sp2rtm.090410-1830)
DirectX Version: DirectX 10

Dank jullie wel voor de aandacht in iedergeval ik hoop dat iemand mij zo spoedig mogelijk kan helpen.
(p.s als het iets met drivers is kan iemand mij dan de link geven want ik snap helemaal niks van BIOS, drivers enzo.)

Merk van je voeding en hoeveel Watt??

Ik weet niet waar ik dat kan zien. maar heb even bij helpmij gekeken bij iemand die dat wou weten. en daar werdt gezegt dat je dan je kast open moet maken. maar bij mij zit er nog een garantie sticker op. dus ik kan hem niet openmaken. het is wel zo dat ik zeker weet dat er 600W in zit! dat is zeker!

*edit mijn scherm wordt gewoon zwart. het geluid doet het gwn nog de kleuren van me G15 doen het gewoon nog. maar ik heb het gevorel dat me beeldscherm verkeerd wordt aangestuurd ofzo :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan