Windows 7 niet sneller dan vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrykvdmeulen

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Hallo mensen,

Ik keek op google naar windows 7 nieuws.
En ik las het nieuws dat windows 7 minder snel is dan vista.
Link: http://www.telegraaf.nl/digitaal/5025514/__Windows_7_niet_sneller_dan_Vista__.html

Ik vind het maar flauwekul!!

Maar op Mod edit: links naar warez sites mogen niet geplaatst worden

Stond er bij het woord: ''leechers'' bijna 6000 leechers toen ik vanochtend op de site keek waren het al minder zo'n 5767 leechers.

Ik vraag me af: WAT GEBEURT ER???!!!

Want persoonlijk vind ik en het is ook zoo dat windows 7 sneller is dan vista en xp én bijna net zo snel al mac os x snow leopard.

Kan iemand mij helpen??

Gr Patryk vd meulen

Laatst bewerkt door een moderator:
wat wil je precies weten?

in het eerste stukje gaat het over hoe snel windows 7 opstarten met vergelijking van windows Vista.

in het 2e stukje heb je het over het aantal mensen welke windows 7 aanbieden voor het downloaden.

Dus ik weet niet wat je precies bedoelt, ik vind het maar vaag...

Erg bijzonder. Heb nog geen enkele ' fatale ' vastlopers onder Win7 gehad. En langzaam, al helemaal niet. Soms wil het wat langzaam reageren. Maar dat is als Grabit staat te parren :P (Herstellen enz).

Het opstarten is bij mij razend snel, niet meer dan 30 å 40 sec. En het inloggen is al helemaal snel.

In dat krantenartikel staat dat Windows 7 in veel gevallen langzamer opstart dan Vista, daar ben ik 't persoonlijk niet mee eens, maar ze zullen hun redenen er voor hebben...

Windows 7 werkt iets sneller dan Vista, maar de gebruikservaring is wel veel sneller geworden....

Over die torrents link kan ik weinig zeggen... ik ben zelf geen aanhanger van torrents, omdat daar vaak spam/spyware/virussen inzitten, dus misschien bleek dat er wel in te zitten....

Theblindman.

Vergelijking

Ik heb afgelopen vrijdag een systeem in elkaar gezet nieuw, nou heb ik voor de gein Windows Vista Home Basic geïnstaleerd en Windows 7 Ultimate. Ik kon daar uit zeer duidelijk concluderen dat Windows 7 Ultimate ruim 3 keer sneller is dan Windows Vista Home Basic, dat niet alleen met opstarten maar ook met verschillende uitvoeringen, met beide bestuurings programma's. Conclusie, neem Windows 7 (persoonlijk). :thumb:

Ik heb afgelopen vrijdag een systeem in elkaar gezet nieuw, nou heb ik voor de gein Windows Vista Home Basic geïnstaleerd en Windows 7 Ultimate. Ik kon daar uit zeer duidelijk concluderen dat Windows 7 Ultimate ruim 3 keer sneller is dan Windows Vista Home Basic, dat niet alleen met opstarten maar ook met verschillende uitvoeringen, met beide bestuurings programma's. Conclusie, neem Windows 7 (persoonlijk). :thumb:

Als je zown test doet neem dan wel de zelfde versies van windows. Je hebt nu een Home Basic en Ultimate vergeleken.
Zelf vind ik ook dat Windows 7 sneller en vooral stabieler is dan Vista.

Als je zown test doet neem dan wel de zelfde versies van windows. Je hebt nu een Home Basic en Ultimate vergeleken.

Bovendien, Speech Recognition is ook erg verbeterd (Zoek nog wel een NL versie..)

Hoi Woutertjuh88,

Wat ik met mijn "proef" wilde zeggen is dat
de lichtste versie van de voorganger (Vista Home Basic) zwaarder is dan de "zwaarste" versie dan de naganger (Windows 7 Ultimate)... :rolleyes:

Maar dat die stabieler is dan Vista ben ik met je eens, liever 7 dan Vista...

Laatst bewerkt:
Okay.. op die manier begrijp ik hem:P

Maar ik denk dat patrykvdmeulen het ondertussen wel snapt. Hij reageert zelf niet maar oke...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan