gebruikersnaam wordt niet onthouden

• Onderwerp starter Onderwerp starter cbda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cbda

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo, als nieuwe gebruiker hoop ik dat ik in het juiste subforum zit. Ik heb reeds enige oplossingen gelezen over dit onderwerp maar die stammen van enige jaren terug. Enige weken geleden heb ik Messenger van Yahoo gedownload. Na ongeveer een uur heb ik deze software weer verwijdert. Na het verwijderen van deze software bleek dat nergens mijn gebruikersnaam of eventueel andere inloggegevens bewaart bleven.Ik maak gebruik van de Internet explorer van Microsoft en de software is op de voorgeschreven manier verwijdert. Kan iemand mij op weg helpen om dit probleem op te lossen?

Hallo, als nieuwe gebruiker hoop ik dat ik in het juiste subforum zit. Ik heb reeds enige oplossingen gelezen over dit onderwerp maar die stammen van enige jaren terug. Enige weken geleden heb ik Messenger van Yahoo gedownload. Na ongeveer een uur heb ik deze software weer verwijdert. Na het verwijderen van deze software bleek dat nergens mijn gebruikersnaam of eventueel andere inloggegevens bewaart bleven.Ik maak gebruik van de Internet explorer van Microsoft en de software is op de voorgeschreven manier verwijdert. Kan iemand mij op weg helpen om dit probleem op te lossen?

Ik zou beginnen met het resetten van je IE instellingen.
Ook alle cookies/bestanden e.d. laten verwijderen zodat het weer "fris " is. Probeer daarna een ergens in te loggen, als alles goed is dan komt de melding vanzelf weer met de vraag of je dit wilt bewaren. Waarschijnlijk heb je met het de-installeren iets te veel vinkjes aangevinkt...
Su6!

tja

beste hulpbenodigde:o

je kan eventueel ook proberen de yahoo toolbar verwijderen, indien je deze hebt. deze wil nog wel eens cookies tegenhouden.

maar ik denk ook dat het de oplossing van mijn voorganger is :thumb:

IE resetten.

Hallo Kawaknaller, (Motorrijder?),

Dank voor je bericht. Ik kan redelijk omgaan met de pc maar ook gezien mijn leeftijd en de woon locatie (ver van een iedere hulp verwijderd) loop ik toch regelmatig tegen iets aan waarvan ik denk: Oeps, hoe doe ik dat. Zou je vriendelijk willen zijn mij daar bij te helpen?

Groet,

Cor

Hallo Kawaknaller, (Motorrijder?),

Dank voor je bericht. Ik kan redelijk omgaan met de pc maar ook gezien mijn leeftijd en de woon locatie (ver van een iedere hulp verwijderd) loop ik toch regelmatig tegen iets aan waarvan ik denk: Oeps, hoe doe ik dat. Zou je vriendelijk willen zijn mij daar bij te helpen?

Groet,

Cor
Hoi Cor (ja ik ben motorrijder mag jij raden wel merk ^^)

Kan je mij vertellen welke versie je gebruikt van de Internet Explorer?

dan heb je t toch goed verwijderd, zie het probleem nou niet, meer een mededeling.

Hoi Kawaknaller

Mijn laatste moter was een Guzzi 2 tone Calf 3, Internet explorer 8.0.6001, 18702. Ik ben overigens een stukje verder, hoe dat gegaan is weet ik overigens niet. Een enkele site onthoud mijn inloggegevens wel, b.v. de bank, maar dat was hiervoor dus ook verdwenen. MSN "vergeet" mijn gegevens in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan