PC loopt vast tijdens downloaden torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyW

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Na 10 minuten tot soms 3 uur downloaden van torrents. Bevriest de hele pc. Alleen uit\aan kan nog.
Ben al dagen instellingen aan het aanpassen. (max connecties ed) Maar het probleem blijft. Ik gebruik Utorrent .Ook Azureus geprobeerd zelfde probleem.

Ik heb sinds kort een nieuwe router aangeschaft omdat bij de vorige het WLAN gedeelte helemaal weg viel . Met de nieuwe linksys gebeurt dit in ieder geval niet meer. En het downloaden via wireless kan een stuk sneller ivm 300Mbps. Tijdelijk dan :(

Ik gebruik de windows firewall en mijn WLANnetwerkkaart is 54Mps. Bekabelt heb ik trouwens hetzelfde probleem.

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

Alvast bedankt.

Mvg Wesley

Laatst bewerkt:
Heb je meerdere (torrent)downloadprogramma's geinstalleerd of zelfs tegelijkertijd aanstaan?

Heb je meerdere (torrent)downloadprogramma's geinstalleerd of zelfs tegelijkertijd aanstaan?

Op het moment 2 alleen voor testen van dit probleem, maar niet tegelijker tijd. Ik heb ook een poort opengezet en getest werkt goed.

Okey, dan zou ik 't zo gauw niet meer weten behalve misschien het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad met bittorrent i.c.m. de google-toolbar (zat een gadget bij die gebruik maakte van internet)

Okey, dan zou ik 't zo gauw niet meer weten behalve misschien het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad met bittorrent i.c.m. de google-toolbar (zat een gadget bij die gebruik maakte van internet)

Nee helaas ik heb geen google toolbar geinstalleerd

eventueel andere (onzichtbare) internet-toepassingen?

eventueel andere (onzichtbare) internet-toepassingen?

Ik zie niets bijzonders draaien. Pc is kort geleden ingericht als download pc er staat ook niks anders op geinstalleerd. Alleen Utorrent, Azureus en Nero.
PS. Als pc gewoon aanstaat gebeurd er niks alleen bij downloaden.

Maar bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan