Update Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mizta Zuco

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Hé,

Ik heb een probleem. Mijn laptop (Acer, vista) heeft updates op de computer willen installeren maar is fout gegaan. bij het opstarten van de laptop komt na het standaard gebeuren op het scherm te staan: Updates configureren: 'fase 3 van 3 - 0% voltooid, schakel de computer niet uit'

Het probleem is is dat hij hierop blijft staan en daarna zichzelf weer afsluit en daarna opnieuw opstart. Dit herhaalt zich achter elkaar en kan er niks in veranderen. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad? Ik heb in veilige modus (alle 3) geprobeerd. maar ik kom in in windows zelf en daarna komt het zelfde verhaal weer tevoorschijn. F8 heb ik ook geprobeerd, maar weet niet echt hoe ik hiermee moet omgaan. Heb onderhand een recovery disk gemaakt, maar zou niet weten hoe ik deze moet toepassen, vind de uitleg op andere sites niet echt duidelijk namelijk....Helaas. Kan iemand mij hiermee helpen? Zit namelijk een beetje in de stress ermee, want kan op dit moment helemaal niks doen met de laptop.

Recovery disk in je cd/dvd speler cq brander leggen, en opstarten vanaf genoemd medium.
Eerst in je bios aanpassen, de bootvolgorde.
Maar kijk even uit naar hetgeen je doet. M.a.w. als je een complete recover doet krijg je een schone pc met alles wat je evt. hebt opgeslagen weg is.
Ik meen dat je ook een reparatie-recover kunt doen, waarbij je gegevens niet verloren gaan.
Je begrijpt, dat ik in elk geval geen garantie geef als je geen backup hebt van je bestanden.
Ik zeg (schrijf) veelsuc6;)

Nee hoor, het linkje werkt al tijden prima en ook nu werkt de link uitstekend en leidt tot gratis ondersteuning bij updateproblemen.

Laatst bewerkt:
Ik ben al bezig geweest bij de Boot, dan moet ik cdrom op de 1e zetten, maar dit lukt ook niet, als ik dit gedaan heb, en ik start de laptop op, blijf ik hetzelfde krijgen. Het is echt een heel vaag probleem. Maar bedankt voor jullie hulp iig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan