misvormde foto's en afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

A tachtig

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Goede middag,
Ik werk met XP.
Ik had een 17 inch monitor en heb nu een 24 inch monitor gekocht.
Het is een iiyama.
Al mijn afbeeldingen en foto's worden in de breedte uitgerekt.
Wie weet hoe ik deze weer in de originele maten op mijn scherm krijg.
Als voorbeeldje deze emoticon;)

Rechter muisklik op je bureaublad.Ga naar Eigenschappen ----> Instellingen en dan met de schuifregelaar de juiste beeldresolutie kiezen.

In aansluiting op DrJones: Kijk in het boekje van de monitor na welke resolutie optimaal is.
Voor mijn 22 inch is het (bijv.) 1680x1050.
EDIT: Voor IIyama monitoren (Prolite) is de aanbevolen resolutie 1920x1080

Tijs.

Laatst bewerkt:
Het gaat niet zozeer om het merk alswel de schermgrootte die bepaalt welke resolutie gebruikt dient te worden.

Rechter muisklik op je bureaublad.Ga naar Eigenschappen ----> Instellingen en dan met de schuifregelaar de juiste beeldresolutie kiezen.

Hai, Bedankt voor jullie antwoord!!!:thumb:
Het is gelukt wat het beeld betreft
Ik krijg nu ook meteen een kleiner scherm, wat ik uit kan schuiven nadat ik met de afbeeldingen klaar ben ....dat is toch de bedoeling?
Ik heb geen comp. knobbel

De foto's kan ik nu goed krijgen, maar ik zou graag de tekst (letters) groter hebben, weer op het oude nuiveau.
Krijg ik nog een keer advies?
Gr. Annie

vraag is opgelost.

Beste A tachtig,
Je hebt op Helpmij.nl de vraag gesteld met als titel misvormde foto's en afbeeldingen,
Beste A tachtig,
Je hebt op Helpmij.nl de vraag gesteld met als titel misvormde foto's en afbeeldingen,
Voor het gemak heb ik het even rood gemaakt;)
Ik Had een makkelijker wachtwoord ingevuld, maar dat is dus niet gelukt Jammer!
Mijn vraag is wel aardig beantwoord en gelukt., maar ik heb niet gezien waar ik dat kon melden sorry.
Gr. A tachtig
,

Rechts onder op de pagina, kun je de status van de vraag op "Opgelost" zetten, dan krijg je geen mail zoals je nu gehad hebt.:)

sneller dan snel

Hai,
Nou zeg, jullie zijn nog sneller dan het geluid:thumb:
Gr. A tachtig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan