Beeld wordt zwart tijdens het gamen. *EDIT*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen006

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
*edit mijn scherm wordt gewoon zwart. het geluid doet het gwn nog de kleuren van me G15 doen het gewoon nog. maar ik heb het gevorel dat me beeldscherm verkeerd wordt aangestuurd ofzo :S
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=459191

Ik heb hetzelfde probleem, beeld word zwart maar geluid gaat nog even door en ventilatorn blijven draaien, heb alleen geen problemen met blue screens gehad. Ik begon na een schone installatie van windows xp

SPECS:

C2D E8400
XFX 8800GT
Asus P5Q-E
Corsair HX520W Modulair
3gb Kingston valueram
Windows XP 32bit
dit alles verpakt in een antec 900

Wat ik al heb gedaan:
memtest 86+
Chkdsk
Systeeemstabiliteitstest
videokaart drivers verwijderen met driver sweeper en opnieuw installeerd

Als ik naar de temps kijk:
cpu idle +-30 stressed rond 40-45
GPU idle 46 stressed rond 55

Extra kanttekening, ik heb bij mijn 8800GT vorig jaar ergens de stock koeler vervangen door een passieve koeler, het heeft tot nu toe geen problemen gegeven maar dacht zet het hier toch even bij aangezien ik denk dat het een temperatuur kwestie is

*edit* vergeten te vermelden, dit gebeurd alleen bij cod2 en css

wat screenshots van een stabiliteitstest

Bijlagen

• stabilitytest1.png
    stabilitytest1.png
    30,3 KB · Weergaven: 20
  • probleem warmte.PNG
    probleem warmte.PNG
    49,5 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Ik heb wel even de link van het citaat in je bericht erbij gezet.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Ik heb wel even de link van het citaat in je bericht erbij gezet.

dank je :)
meestal op i3d gebruikelijk om in een vrij nieuwe topic verder te gaan op het onderwerp vandaar ;)

Hier niet, kijk maar in onze voorwaarden.:) Ik heb helaas geen antwoord op je vraag.

Geen zorgen. Als je nog wel geluid hoort en het beeld zwart is, ligt dit volgens mij eerder aan je beeldscherm dan aan je videokaart.

Probeer, wanneer je beeldscherm zwart wordt, het even aan en uit te doen. Als ie dan werkt, heb je een backlight probleem met je monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan