Sapphire HD 4850, drivers geinstalleert, kan software niet vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiejeben

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Hallo,
Ik had zojuist mijn videokaart drivers geinstalleert vanaf de bijgeleverde CD. Ik heb ook al mijn computer opnieuw gestart... Nu is mijn vraag, waar kan ik de software vinden? Ik gebruik Windows 7 RC

Mvg.
Maarten

EDIT: Verder doet alles het goed, maar er zaten overclock software op voor mijn videokaart, en ik wou daar graag gebruik van gaan maken!

Laatst bewerkt:
even off-topic: Zou snel stoppen met de RC versie van Windows 7!!!!!

Weet ik, maar Windows 7 komt toch pas morgen uit?

Ik heb het nu ff over mijn videokaart, ik vind de software handig omdat ik dan kan overclocken en downclocken.. en de fan van de videokaart kan bij stellen!

Over Windows 7: je moet de RTM versie hebben, NIET de RC, zit vol bugs

RTM = ??
Morgen komt de officieele versie uit. Toen der tijd was RC 7100 de nieuwste versie.
Kan ik mijn RC versie naar RTM upgrade ? Zo ja, hoe en is het gratis... en is het te downloaden ?
Ik heb het ff opgezocht: Release to manufacturer
Die moet ik toch betalen xD ? (Ik heb mijn computer zelf in elkaar gezet, dus geen Packard Bell.. Dell enz.)

Laatst bewerkt:
RTM = ??
Morgen komt de officieele versie uit. Toen der tijd was RC 7100 de nieuwste versie.
Kan ik mijn RC versie naar RTM upgrade ? Zo ja, hoe en is het gratis... en is het te downloaden ?

Niet gratis, niet upgraden, alleen een schone installatie doen, b.v. met de overal op internet te vinden OEM versie

:P Ik wacht wel tot morgen, dan komt de officiele versie uit ;) (Weet nog niet zeker of ik hen ga kopen) omdat ik eigelijk haast nooit problemen heb met Windows 7 xD (Soms maar, maar dan is het soms een virus)

EDIT: Laten we het maar ff bij dit onderwerp houden!
Weet iemand hoe ik die software kan vinden of installeren, want als ik zoek naar de drivers van ATI enz. dan staat mijn kaart niet in het lijstje :O

Windows had een upgrade voor mijn videokaart...
ATI Technologies Inc. driver update for ATI Radeon HD 4800 Series

Installation date: ‎21-‎10-‎2009 14:40

Installation status: Successful

Update type: Important

This driver was provided by ATI Technologies Inc. for support of ATI Radeon HD 4800 Series

Dit betekent dat mijn videokaart onder de Radeon Hd 4800 series valt ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan