Ik kan geen bestanden meer sturen via bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadine1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Hallo,

Ik kan geen bestanden meer sturen naar mijn gsm (merk: Samsung) via Bluetooth (merk: Trust) Kan iemand mij helpen?

Nadine.

Hallo,

Ik kan geen bestanden meer sturen naar mijn gsm (merk: Samsung) via Bluetooth (merk: Trust) Kan iemand mij helpen?

Nadine.

Ik denk dat ik juist hetzelfde probleem heb, ik kan ook geen bestanden meer versturen, dit komt bij mij omdat ik bij bladeren voor mijn gsm te selecteren, dat dat niet werkt. Dus ik kan het niet selecteren. Ik weet niet of dit bij jou ook is?

by the way: mijn gsm is ook een samsung en ik gebruik ook een Trust. Zou dit aan samsung of aan Trust liggen?

Ik denk dat ik juist hetzelfde probleem heb, ik kan ook geen bestanden meer versturen, dit komt bij mij omdat ik bij bladeren voor mijn gsm te selecteren, dat dat niet werkt. Dus ik kan het niet selecteren. Ik weet niet of dit bij jou ook is?

by the way: mijn gsm is ook een samsung en ik gebruik ook een Trust. Zou dit aan samsung of aan Trust liggen?

Jij ook al :eek:, volgens mij ligt het aan de Trust want ik kan niks vinden op mijn gsm wat er mis is. Ja ik heb het ook gedaan, bladeren en dan selecteren. Als er geen oplossing is dan koop ik een nieuwe bluetooth stick, zonder bluetooth ben ik niks mee. Ik hoop dat iemand zo snel mogelijk iets vindt wat het probleem is.

Ik wou zeggen dat mijn bluetooth weer terug werkt. Volgens mij doet de gsm dat, omdat ik eerst niet muziek kon spelen op mijn gsm dus had ik mijn gsm uit en aan gezet en daarna werkt het weer en mijn buetooth ook. Raar maar waar. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan