e-mail accounts niet ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nonurse

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Hallo, ik heb geloof ik wel een bekend probleem, maar ik kan het antwoord niet vinden.
Ik heb 2 laptops, 1 met xp en een nieuw met vista. Mijn server is upc. Op mijn 1e laptop heb ik 3 e-mail accounts waar ik mee kan verzenden en ontvangen. Op de nieuwe heb ik dezelfde accounts toegevoegd. Met 1 account kan ik verzenden en ontvangen, maar met de andere 2 kan ik alleen verzenden en niet ontvangen. De instellingen van de accounts heb ik op beide laptops hetzelfde ingesteld. Wat is de fout?

Dan heb je toch iets niet goed ingesteld .....
Overigens: zijn alle accounts bij UPC?
En - zo ja - met welke extensie: chello.nl of upcmail.nl.

alvast bedankt voor je reactie! ik heb op beide laptops de extensie chello.nl voor alle 3 de accounts

alvast bedankt voor je reactie! ik heb op beide laptops de extensie chello.nl voor alle 3 de accounts

Hoi,

Ben nog vergeten te vragen: welk mailprogramma gebruik je op de laptop met vista?

Wat heb je als inkomende mailserver staan?
pop3.chello.nl of pop3.upcmail.nl?

Is bij eigenschappen van het account Account opnemen etc aangevinkt?

Ok,
Verander dat eens in pop3.upcmail.nl

Je overigens nog een 'probleem':
Als je op de ene laptop je mail download, staat dat weer niet op de andere .... en andersom.
Da's op den duur érg verwarrend; heb je daar al een oplossing voor bedacht?

Ok,
Verander dat eens in pop3.upcmail.nl

Je overigens nog een 'probleem':
Als je op de ene laptop je mail download, staat dat weer niet op de andere .... en andersom.
Da's op den duur érg verwarrend; heb je daar al een oplossing voor bedacht?

Ik heb het bij alle 3 veranderd en kreeg alleen bij die ene de testmail binnen.
Jouw volgende 'probleem' is lastig, maar ik begreep dat dat alleen op te lossen is door je mails op een internet mailserver op te slaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan