Opzoek naar Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chefke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Beste forumbezoekers,

Ik ben opzoek voor het bedrijf waar ik werk naar een stukje software waarmee je kunt zien
wie er aan- en afwezig zijn binnen het bedrijf. We werken bij ons nog al gauw eens thuis
of op een andere vestiging dus je moet je kunnen aanmelden bij dat toekomstige software
en dan kunnen aangeven op welk toestel je bijvoorbeeld zit. Weet er iemand of er zulke software bestaat? Heb op Internet nog niks kunnen vinden tot nu toe...

Chefke!

Een hele goedkope en simpele oplossing hiervoor is op alle werkplekken iets als MSN of een andere messenger client installeren.

Zie je precies wie er online is en bij je eigen naam kun je aangeven waar je bent en op welk toestel je te bereiken bent.

Een hele goedkope en simpele oplossing hiervoor is op alle werkplekken iets als MSN of een andere messenger client installeren.

Zie je precies wie er online is en bij je eigen naam kun je aangeven waar je bent en op welk toestel je te bereiken bent.

Hey PST,

MSN heb ik ook aan zitten denken alleen dat wil m'n werkgever niet... Dit wordt uiteindelijk
voor andere doeleinden gebruikt dan waar we het voor willen gaan gebruiken...

Andere tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan