Wachtwoord vergeten van mijn hoofdaccount ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stemvandestraat

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Hallo ,ik ben net nieuw op dit forum.

Maar ik heb een vraag ,alleen ik wist niet in welke topic ik dit moest neerzetten.

VRAAG: Ik had gister me wachtwoord verandert van mijn hoofdaccount ,maar ik zou echt niet weten wat dat wachtwoord is. Nu zit ik alleen maar op zo'n gast account die ik GELUKKIG gister had ingeschakeld.

Maar ik kan niks instaleren op dit gast account en al mijn gegevens van mijn website staat op dat hoofdaccount van mijn computer en ik heb geen andere accounts.

Hoe kom ik weer aan een normaal account ?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen !

GR. Soufyan

Hoi,

Bij het opstarten van de computer druk je een aantal keer F8. Dit doe je voordat windows opstart.

Selecteer 'veilige modus' als opstart. Meld je aan als administrator en je kunt zo alle wachtwoorden verwijderen.

Tenminste ik dacht dat het zo kon...

@chico79 en topic-starter: Dat is inderdaad de makkelijkste manier.

Tijs.

@chico79 en topic-starter: Dat is inderdaad de makkelijkste manier.

Tijs.

Ah, dank voor de bevestiging tijs:thumb: Ik wist het eigenlijk niet helemaal zeker meer. Maar nooit geschoten is altijd mis!

Hoi,

Bij het opstarten van de computer druk je een aantal keer F8. Dit doe je voordat windows opstart.

Selecteer 'veilige modus' als opstart. Meld je aan als administrator en je kunt zo alle wachtwoorden verwijderen.

Tenminste ik dacht dat het zo kon...

THNX ! Maar moet ik F8 intypen een aantal keer voordat ik dat laad balkje zie of daarna ?

zodra je computer aan zet direct herhaaldelijk op deze toets drukken. Je komt dan in een menu waarin je de veilige modus kan kiezen.

Moet dus gebeuren vóór het laadbalkje van Windows.

Tijs.

Thanx !

zodra je computer aan zet direct herhaaldelijk op deze toets drukken. Je komt dan in een menu waarin je de veilige modus kan kiezen.

Ik moet je wel zeggen dit is wel een GEWELDIG form ! Je vraagt en je krijgt gelijk antwoord ! Nogmaals bedankt ,en ik zal zekker op dit forum blijven hangen :p

Yup nice forum =)
maar is de vraag opgelost?
klik op 'vraag is opgelost' rechts onder.
^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan