Installatie win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Moet je , je gegevens opslaan als je win7 installeerd zoals BV je word documenten, games en andere software ps bij upgrade naar win 7 als je de optie volledige nieuwe installatie kiest ?

Moet je , je gegevens opslaan als je win7 installeerd zoals BV je word documenten, games en andere software ps bij upgrade naar win 7 als je de optie volledige nieuwe installatie kiest ?

Hoeft niet persé je kan tijdens de installatie kiezen of je hem inderdaad helemaal 'nieuw' wil installeren of dat je al je bestanden wil behouden..

Wel altijd backups maken ;)

Lijkt me wel héél verstandig om eerst al je eigen dingen te "back-uppen". Je weet nooit wat er misgaat (je hoeft maar op een verkeerd moment op de verkeerde knop te drukken) Beter goed voorbereiden en er wat langer over doen, dan achteraf heel veel kwijt te zijn.;)

ok

Een beetje domme vraag, ik heb momenteel vista 64bit service pack1 , moet ik niet eerst service pack 2 downloaden vooralleer ik de upgrade doe of heeft dat geen belang ?

Als je een"schone installatie" doet, (dus met je eigen backup) hoeft dat niet, als je wilt upgraden denk ik haast van wel, maar ik heb vista nooit op mijn pc gehad, dus ik kan niet upgraden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan